اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی جالب برای آپلود تصاویر و ویدیوها و به اشتراک‌گذاری با دیگران است. می‌توان تصاویر و همین‌طور ویدیوهای اینستاگرام را دانلود و ذخیره کرد. برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام یک اپلیکیشن ساده به نام Video Downloader for Instagram طراحی شده که کاربری ساده‌ای دارد. با ۷۲۴ ترفند امشب و آموزش استفاده از این اپ همراه شوید.

اپلیکیشنی که در این آموزش استفاده می‌کنیم، Video Downloader for Instagram است. اپی که نه تنها در دانلود ویدیوهای اینستاگرام عملکرد خوبی دارد بلکه امکانات دیگری مثل دانلود کردن تصاویر و پست کردن مجدد آنها، کپی کردن تگ‌ها و همین‌طور به اشتراک‌گذاری فایل‌ها با دیگر اپ‌ها نیز در آن پیش‌بینی شده است.

آموزش دانلود کردن ویدیوهای اینستاگرام به کمک اپ Video Downloader for Instagram

قدم اول این است که اپ معرفی شده را دانلود و نصب و سپس اجرا کنید. پس از اجرا کردن اپ Video Downloader for Instagram، اینستاگرام را اجرا کنید. یکی از ویدیوهایی که می‌خواهید دانلود کنید را پیدا کرده و روی منوی سه‌نقطه‌ای در گوشه‌ی بالا و راست اپ تپ کنید.

اکنون از منو گزینه‌ی Copy Share URL را انتخاب کنید تا لینک به اشتراک‌گذاری ویدیو کپی شود.

به محض انجام این عمل، اپ ویدیو دانلودر با نمایش یک آیکون کوچک، آمادگی خود برای دانلود ویدیو را اعلام می‌کند. توجه کنید که اپ ویدیو دانلودر می‌بایست قبلاً اجرا شده باشد.

روی آیکون اپ ویدیو دانلودر تپ کنید. متوجه می‌شوید که دانلود ویدیوی اینستاگرام، پیشاپیش شروع شده است. زمانی که دانلود ویدیو به پایان برسد، پیام  Video saved را پایین صفحه مشاهده خواهید کرد.

پس از اینکه ویدیو دانلود شد، به تب سوابق یا History مراجعه کنید. در این تب امکان پست کردن مجدد ویدیو وجود دارد. به این منظور روی Repost تپ کنید. روی منوی نرم‌افزار تپ کنید، گزینه‌ی کپی کردن URL پست و همین‌طور کپی کردن تگ‌ها و حتی گزینه‌ی ویرایش ویدیو در اختیار شماست. یکی از گزینه‌های منو، Share است. با این گزینه می‌توان ویدیو را به دیگر اپلیکیشن‌های اندروید ارسال کرد.

همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، می‌توان مشخص کرد که ویدیو به کدام اپ ارسال شود.