در بخش اول این مقاله به معرفی روش‌هایی که می‌توان پیامک‌ها را به صورت زمان‌بندی شده در اندروید ارسال کرد، پرداختیم و با چند اپ جالب SMS آشنا شدیم که این قابلیت کاربردی را دارند. امروز به معرفی اپ‌های دیگر برای ارسال پیامک به صورت زمان‌بندی‌شده می‌پردازیم. با ۷۲۴ اپ امروز همراه شوید.

اکنون به معرفی چند اپ دیگر در این عرصه می‌پردازیم.

ارسال پیامک در زمان مشخص با Text Later

این اپ هم سادگی را در اولویت قرار داده است و زمانی که اپ را اجرا می‌کنید، دکمه‌ی زمان‌بندی SMS را سریعاً‌ مشاهده می‌کنید. برای ارسال پیامک زمان‌بندی شده طبق معمول دیگر اپ‌ها، اطلاعات مربوطه را پر کنید و در نهایت روی دکمه‌ی Send در بالای صفحه تپ کنید تا پیامک در زمانی که مشخص کرده‌اید، ارسال شود.

 دومین دکمه در پایین صفحه‌ی اصلی اپ برای مشاهده کردن تمام پیامک‌ها در نظر گرفته شده است. می‌توانید با یک نگاه به لیست پیامک‌های زمان‌بندی شده متوجه شوید که آیا پیامی مثل تبریک تولد را قبلاً در برنامه‌ریزی اضافه کرده‌اید یا خیر.

برای دانلود اپ به گوگل پلی مراجعه فرمایید.

زمان‌بندی پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی با Schemes – Scheduled Networking 

اگر تنها مقصود شما این باشد که SMS زمان‌بندی‌شده ارسال کنید، یکی از اپ‌هایی که تاکنون معرفی کردیم کافی است. اما اگر می‌خواهید پیام‌های خود در شبکه‌های اجتماعی را زمان‌بندی کنید، اپلیکیشن Schemes را پیشنهاد می‌کنیم. این اپ به شما کمک می‌کند که جیمیل، پیام توییتری و یا فیس‌بوکی را به صورت زمان‌بندی شده ارسال کنید.

 برای استفاده از قابلیت‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی می‌بایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و در ادامه با تپ کردن روی دکمه‌ی صورتی‌رنگ Send می‌توانید پیامک زمان‌بندی‌شده را در لیست پیام‌ها قرار دهید.

برای دانلود Schemes – Scheduling Network به گوگل پلی رجوع کنید.

ارسال SMS زمان‌بندی شده با Advanced SMS Scheduler

این اپلیکیشن کمی پیشرفته‌تر از موارد قبلی است و در آن فرمت‌های مختلف پیامک پیش‌بینی شده که می‌توانید یک مورد را انتخاب کنید. تنظیمات جالب‌تری در آن وجود دارد و می‌توان پیامک‌های مشابه با تغییرات خاص را به صورت برنامه‌ریزی شده ارسال کرد.

می‌توان مخاطب یا مخاطبین را از دفتر تلفن انتخاب کرد و پس از دریافت پیامک توسط مخاطبین، نوتیفیکیشن مربوطه نمایش داده می‌شود.

برای دانلود اپ رایگان Advanced SMS Scheduler به گوگل پلی مراجعه فرمایید.

پاسخ خودکار به پیامک‌ها و پیامک زمان‌بندی‌شده با Auto Responder + SMS Scheduler

این اپ جالب یک قابلیت اضافی نسبت به موارد قبلی دارد و آن پاسخ‌گویی خودکار به پیامک‌هاست، درست مثل نام اپ. می‌توانید برای پاسخ‌گویی خودکار به پیامک‌ها، یکی از راه‌های موجود را انتخاب کنید و در ادامه متن پیام را تنظیم نمایید.

این اپ یک ویجت کاربردی نیز دارد که اگر آن را روی صفحه‌ی خانه‌ی گوشی خود قرار دهید، می‌توانید پاسخ پیامک‌های دریافتی را سریع‌تر بدهید. در نسخه‌ی پولی علاوه بر حذف تبلیغات، امکانات نیز بیشتر است.

برای دریافت اپلیکیشن رایگان Auto Responder به گوگل پلی سری بزنید.

ارسال پیامک زمان‌بندی شده از طریق کامپیوتر با Mighty Text

اپلیکیشن مایتی تکست نیز یک تفاوت مهم با اپ‌های معرفی شده دارد. به کمک Might Text می‌توان پیامک‌ها را از طریق کامپیوتر نیز نوشت و زمان‌بندی کرد. تنظیمات نصب و راه‌اندازی اپ ساده‌تر و البته کمی پیچیده‌تر از اپ‌های قبلی است. می‌توان پیامک‌های ارسال شده را مشاهده کرد و می‌توان از طریق اپ به مشاهده‌ی تصاویری که در گوشی موجود است، پرداخت و همه‌ی کارها توسط کامپیوتر انجام می‌شود.

اپلیکیشن مایتی تکست از اپ‌های ارسال پیامک و گفت‌وگوی متعددی مثل Hangouts گوگل، Hello SMS و Easy SMS و اپ پیش‌فرض ارسال پیامک اندروید و چند مورد دیگر پشتیبانی می‌کند. به علاوه یک قابلیت مفید دیگر دارد که از پیامک‌ها روی کامپیوتر بکاپ تهیه می‌شود و هیچ وقت امکان از دست رفتن تمام پیامک‌های گوشی وجود ندارد.

برای دانلود اپ رایگان Mighty Text‌ به گوگل پلی مراجعه فرمایید.