سرویس دانش و فناوری

Call of Duty: Modern Warfare Remastered برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد

Modern Warfare Remastered

بازی Modern Warfare Remastered ابتدا در باندل بازی Call of Duty: Infinite War به‌عنوان محتوایی انحصاری به بازار آمد، پس از آن کم کم شایعاتی مبنی بر عرضه نسخه مستقل آن منتشر شد و درنهایت ماه پیش برای پلی استیشن ۴ به صورت مستقل منتشر شد.

تصاویر و بافت‌های بهبود یافته، پشتیبانی کامل از بخش چند نفره و بسته‌های الحاقی گسترده از جمله مهمترین ویژگی‌های عنوان Call of Duty: Modern Warfare Remastered نسبت به نسخه قدیمی است. قیمت این بازی به صورت جداگانه ۴۰ دلار است که البته نسبت به باندل Infinite War با قیمت ۸۰ دلاری، ارزان تر است. همانند نسخه پلی استیشن ۴ این بازی، نسخه رایانه های شخصی و ایکس باکس وان با کمپین انفرادی Call of Duty 4: Modern Warfare عرضه می‌شود. همچنین ۱۶ نقشه برای بخش آنلاین چندنفره در این نسخه وجود دارد. البته بسته نقشه‌های Variety Map Pack که شامل نقشه‌های Killhouse، Broadcast، Creek و Chinatown است، در این نسخه گنجانده نشده است و بازیکنان می‌توانند به صورت جداگانه آن را با مبلغ ۱۴٫۹۹ دلار خریداری کنند.

البته به نظر می‌رسد علاقمندان به Modern Warfare Remastered نباید همچون گذشته از عرضه این بازی خوشحال باشند. در طی ماه‌های اخیر بررسی‌هایی از این بازی منتشر شده است که به صورت عمده به دلیل عملکرد ضعیف این بازی حتی بر روی سیستم‌های قدرتمند و همچنین قابلیت دستکاری و هک بخش چند نفره، نمره‌های ضعیفی را به این بازی اختصاص داده‌اند. همچنین بسیاری از کاربران در شبکه استیم از مشکلات متعدد برای ایجاد و ورود به یک بازی چند نفره صحبت می‌کنند و البته از بودن هکرها و افراد متقلب در قسمت چند نفره شکایت دارند. این نظرات منفی باعث شده است که بازی از بررسی‌های کاربران امتیاز Mostly Negative را دریافت کند، یعنی تقریبا اکثر کاربران به ان امتیاز منفی داده‌اند!

همچنان اگر تمایل به تهیه عنوان Call of Duty: Modern Warfare Remastered را دارید، می‌توانید این بازی را از طریق فروشگاه مایکروسافت و فروشگاه استیم برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی خریداری کنید.

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید