به تازگی استودیوهای سازنده بازی‌های موبایل، حساب ویژه‌تری بر روی دوران وایکینگ‌ها و کوهستان‌های مملو از برف آن زمان باز کرده‌اند. حال استودیو بازی‌سازی «پین‌پین» با بهره‌گری از نکات مثبت عناوین مشابه، بازی موبایل Vikings: An Archer’s Journey را تولید کرده است.

گیم‌پلی بازی، مانند اکثر عناوین پلتفرمر، شامل پریدن بر روی سکوهای مختلف یا عبور از موانع محیطی می‌شود اما این موضوع تنها مکانیزم اصلی بازی محسوب نمی‌شود. در این بازی شما اختیاری در حرکت دادن شخصیت‌ها ندارید و حرکت شخصیت اصلی بازی به صورت پیش‌فرض انجام می‌پذیرد. ارکان اصلی گیم‌پلی بازی موبایل Vikings: An Archer’s Journey بر تیراندازی به سمت دشمنان متعدد و پرش‌های مختلف روی سکوها استوار است.

در بازی Vikings: An Archer’s Journey برای هر مرحله اهداف مختلفی در نظر گرفته شده که تا تکمیل نشوند، نمی‌توان به سطوح بعدی دست پیدا کرد. به عنوان مثال، بازی ثبت متراژی چند صد متری، کشتن تعدادی دشمن با شلیک به سر و چند مرتبه پریدن بر روی انواع سکوها را از مخاطب می‌خواهد. این اهداف در واقع حکم چالش‌های گیم‌پلی را دارند.

در مجموع می‌توان گفت که بازی موبایل Vikings: An Archer’s Journey اثری کاملا ساده اما خوش‌ساخت است که با یک گیم‌پلی مهیج در کنار شخصیت‌های مختلف، مخاطب را وارد دنیایی کوچک از دوران وایکینگ‌ها و نبرد در میان انبوه برف‌های محیط می‌سازد. بازی موبایل Vikings: An Archer’s Journey می‌تواند گزینه مناسبی برای ایام فراغت محسوب شود.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های بازی جذاب Vikings: An Archer’s Journey

  • گیم‌پلی ترکیبی از دویدن بدون انتها و تیر اندازی با تیر و کمان
  • طراحی اتفاقی مراحل که باعث می‌شود بازی هیچ‌گاه حس تکراری بودن نداشته باشد
  • کنترل بسیار اسان، راحت یاد می‌گیرد اما به‌آسانی حرفه‌ای نمی‌شوید!
  • جمع کردن قابلیت‌های ویژه برای تیرهای تیر و کمان (شلیک چند تیر پیاپی، تیرهای انفجاری، تیرهای زمانی، تیر هدایت شونده)
  • فعال شدن حالت خشم با کشتن همه دشمنان و زدن کمبوهای پیاپی
  • پنج شخصیت قابل بازی با ویژگی‌های منحصر بفرد
  • موسیقی متن ویژه برای داشتن یک تجربه منحصر بفرد

گالری تصاویر بازی Vikings: An Archer’s Journey

تغییرات صورت گرفته در آخرین نسخه از بازی Vikings: An Archer’s Journey:

  • عرضه نسخه رسمی از بازی

عنوان Vikings: An Archer’s Journey  کاملا رایگان است اما می‌توانید برای پیشرفت سریع از امکانات پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

برای اجرای این بازی شما به اندروید نسخه ۴.۱ یا نسخه‌های بالاتر از آن نیاز دارید.

بازی در گوگل‌پلی تا این لحظه بیش از ۱۰ هزار بار دانلود شده است و توانسته امتیاز ۴.۵ را از بیش از پانصد رای کاربران گوگل پلی به‌دست آورد.

بازی زیبای Vikings: An Archer’s Journey را می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی دانلود کنید.