تلفن‌های آیفون رنج وسیعی از اپلیکیشن‌ها را دارا هستند، اما خوب زیاد بودن اپلیکیشن‌ها نیز سبب سخت شدن انتخاب و پیدا کردن اپلیکیشن‌های ارزشمند و واقعاً مفید می‌شود. به‌همین دلیل سعی داریم در این مقاله لیستی از بهترین‌ها در زمینه‌های مختلف را برای شما تهیه کنیم.

Outlook یا  Spark

شاید نام Outlook در این لیست کمی متعجب کننده باشد؛ اما وقتی پای بهترین‌ها در بین باشد و بیشترین بهره‌وری را بخواهید مطمئناً outlook مایکروسافت بخاطر داشتن یک سرویس ایمیل متشکل از صندوق دریافت متحد، گزینه‌های مختلف سفارشی سازی، جستجوی قدرتمند و سیستم فیلترینگ گزینه اول خواهد بود. تحت هر شرایطی اگر قصد ندارید از محصل مایکروسافت برای آیفون خود استفاده کنید، Spark گزینه منطقی خواهد بود. یک برنامه ایمیل فوق‌العاده، که تمامی کارهای Outlook را با یک صندوق دریافت بسیار هوشمند‌تر و گزینه‌های سلفارشی سازی خاص خود.

Fantastical 2

یک اپلیکیشن تقویم با گزینه‌های فوق‌العاده برای تلفن‌های آيفون؛ دلیل اصلی انتخاب این اپلیکیشن برخورداری از ویژگی‌های کاربردی است. برای مثال، Fantastical اجازه وارد کردن زبان طبیعی به شما می‌دهد؛ اینطور که شما در این اپلیکیشن تایپ می‌کنید “ناهار فردا با آلن”، سپس اپلیکیشن این رویداد را بصورت اتوماتیک برای شما ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های متنوع اپلیکیشن می‌توان به تم‌های تاریک و روشن برای استفاده در ساعت مختلف شبانه روز، ادغام یادآوری و نقشه برای گرفتن تصویر ویژوال از روز شما اشاره کرد.

Google Keep، Evernote، Simplenote یا OneNote

یادداشت کردن نکات مهم و اطلاعات در تلفن‌ همراه می‌تواند در مواقع زیادی مفید واقع شود؛ اما مسلماً اپلیکیشنی که بتواند گزینه‌های بیشتری را برای نوشتن در اختیار ما بگذارد برای ما اهمیت بیشتری دارد.

OneNote و Evernote بسیار بهم شبیه هستند؛ این دو اپلیکیشن گزینه‌های بسیار زیادی را در اختیار کاربران می‌گذارند از ذخیره عکس گرفته تا یکپارچه‌سازی IFTTT؛ می‌توانید تا دلتان می‌خواهد فولدرهای مختلف با فیلترهای متنوع بسازید. یک اختلاف بزرگ مابین این دو اپلیکیشن رایگان بودن OneNote است؛ درحالیکه خاص‌ترین ویژگی‌های Evernote نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارند. اگر تنها به نوشتن یک متن ساده فکر می‌کنید‌، Simplenote می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این اپلیکیشن تنها به ذخیره متن می‌پردازد و لیستی از ویژگی‌های خاص در آن نمی‌بینید، این واقعاً خوب است؛ خوب بودن بدلیل اختصاصی بودن آن است. اما اگر بدنبال اپلیکیشنی هستید که بتواند میانه‌رو باش، Google Keep بهترین گزینه خواهد بود. مهمترین ویژگی Google Keep قدرتمند بودن در عین سادگی است؛ مطمئناً اگر با محیط‌های اپلیکیشن‌های گوگل آشنا باشید، می‌توانید حداکثر استفاده را از این اپلیکیشن داشته باشید.

Any.DO

یکی از بهترین و مفیدترین اپلیکشن‌ها برای مدیریت کارهای روزانه بدون شک Any.Do است؛ رابط کاربری بسیار ساده که تمامی کارها را به دسته تقسیم کرده است: کارهای امروز، فردا و روزهای آینده. شاید مهمترین ویژگی Any.Do، امکان ذخیره صوتی فعالیت‌های شما باشد و دیگر نیازی به تایپ کردن نخواهد بود؛‌ البته گزینه تایپ کردن در نوار بالای اپلیکیشن قرار داده شده است. امکان اشتراک‌گذاری فعالیت‌ها با دیگران از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن به‌شمار می‌رود. اگر برای فعالیت‌های خود اولویت تعیین کرده‌اید می‌توانید آنها را در بالای لیست قرار دهید تا با رنگ قرمز از دیگر فعالیت‌ها متمایز شوند.