یکی از مرورگرهای جالب برای اندورید اپی به اسم Flyperlink است که هر صفحه‌ی وب را به صورت یک آیکون و شبیه یک اپ در پس‌زمینه بارگذاری و اجرا می‌کند. فلایپرلینک در مرور کردن وب به صورت چند پنجره‌ای نیز مفید واقع می‌شود. در ادامه با این اپ بیشتر آشنا می‌شویم.

مرورگر Flyperlink یکی از مرورگرهای جالب و متفاوت برای اندروید است. این مرورگر صفحات وب را مثل هر مرورگر دیگری باز می‌کند اما می‌تواند هر صفحه را به شکل یک حباب کوچک یا در حقیقت یک آیکان گرد روی صفحه نشان دهد. در واقع Flyperlink تلاش می‌کند که صفحات وب به مثابه‌ی اپ‌های اندرویدی اجرا شوند. صفحات وب در پس‌زمینه بازگذاری می‌شود و به محض تپ کردن روی آیکان‌ها، صفحه‌ی وب‌سایت موردنظر را مشاهده می‌کنیم. Flyperlink از نظر ظاهر با استفاده از تم‌های ضمنی سفارشی می‌شود.

یکی دیگر از مزایای فلایپرلینک این است که از مالتی‌مدیا پشتیبانی می‌کند و نیازی به پلیر ویدیو برای پخش کردن ویدیوها وجود ندارد.  اپلیکیشن جالب Flyperlink به صورت پاپ‌آپ (پنجره‌ای) هم اجرا می‌شود.

به علاوه در تبلت‌ها و گوشی‌های غول‌آسا می‌توان از حالت مالتی پاپ‌آپ یا چند پنجره‌ای مرورگر Flyperlink نیز کمال استفاده را برد.

برای دانلود مرورگر Flyperlink به گوگل پلی مراجعه فرمایید.