ایسوس امروز گوشی Zenfone 4 Max را معرفی کرد. گوشی جدیدی با نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی و دوربین دوگانه که باتری غول‌آسای ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را یدک می‌کشد و با وجود دو مدل تراشه‌ی کم‌مصرف و رده‌پایین، عمر باتری بالایی خواهد داشت. مشخصات و قیمت Zenfone 4 Max را در ادامه مرور می‌کنیم.

ایسوس در این گوشی رده‌پایین از تراشه‌ی اسنپ‌دراگن ۴۳۰ که مدلی ۸ هسته‌ای با هسته‌های کوچک و کم‌مصرف است و یا اسنپ‌دراگن ۴۲۵ چهار هسته‌ای استفاده کرده تا قیمت تمام شده و عمر باتری عالی باشد. باتری به کار رفته ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و با شارژری که ایسوس به همراه گوشی عرضه می‌کند (شارژر معمولی ۱۰ واتی) حدود ۴ ساعت طول می‌کشد که باتری کاملاً شارژ شود ولیکن با ۱۵ دقیقه شارژ کردن می‌توان ۳ ساعت مکالمه کرد.

ایسوس دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در سمت پشت تعبیه کرده که دوربینی دوگانه است. دوربین زاویه‌باز لنزی با زاویه دید ۱۲۰ درجه دارد. در سمت جلو نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده که زاویه دید تصاویر سلفی پانورامایی آن ۱۴۰ درجه است! روشن است که ذن‌فون ۴ مکس ایسوس یکی از گوشی‌های ارزان‌قیمت برای دوست‌داران عکاسی است.

از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به ۴ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ و حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. به علاوه اسلات کارت حافظه نیز پیش‌بینی شده است و خوشبختانه با اسلات سیم‌کارت دوم مشترک نیست.

ایسوس از اندروید ۷.۰ با پوسته‌ی اختصاصی خود که ZenUI نام دارد استفاده کرده است و مدعی است که با این گوشی که از باتری جالبی بهره می‌برد می‌توان ۲۲ ساعت ویدیو تماشا کرد!

قیمت Zenfone 4 Max ایسوس برای نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی مجهز به ۲ گیگابایت رم، ۲۰۵ دلار اعلام شده است.