۷۰ میلیون بازیکن مختلف با ۱۵ زبان دنیا مشغول انجام این بازی زیبا هستند. یک زامبی مهربان عاشق دختری می‌شود و عازم سفری برای به دست آوردن معجونی که Zombium نام دارد می‌شود تا با به دست آوردن آن، به انسان تبدیل شود و به عشق خود برسد!

دنیای زامبی‌های این بازی عظیم است و در آن زامبی‌ها با شخصیت‌های فراوان، جذاب و بامزه پیدا می‌شود. در این بازی باید جزایر عظیم و مجلل را کاوش کنید و با پیدا کردن و کاوش غارها، به راز مخفی زامبی‌ها پی ببرید. شما باید گیاهان، میوه ها و گل‌های غیر عادی را برای طبخ Zombium پرورش دهید. ساختمان‌های مشهور را بسازید، وظایف را انجام دهید و جزیره خود را تزئین کنید تا به یک انسان تبدیل شوید وعشق خود را پیدا کنید.

در بازی Zombie Castaways زامبی‌های کارگر مختلفی را پیدا می‌کنید که به شما کمک می‌کنند تا جزیره را پاک‌سازی کنید و شهر خود را بسازید. زامبی‌هایی مانند هیزم شکن‌ها، کارگران معدن، ماهیگیران، شکارچیان گنج و آشپزها. شما می‌توانید بسیاری از گیاهان منحصر به فرد را پرورش دهید و معجون‌های فوق العاده بسازید. همچنین شما باید به جزایر مختلف سفر کنید و در جستجوی گنجیه‌های جدید بروید تا به سرزمین اجدادی خود برسید، تبدیل به انسان شوید و سپس با بازگشت به شهر، عشق خود را پیدا کنید.

برخی از ویژگی‌های بازی Zombie Castaways :

  • جمع کردن یک تیم دوستانه از زامبی‌ها
  • پرورش گیاهان خاص و ساخت ساختمان‌های معروف
  • کشف جزیره‌های زیبا
  • جستجو برای پیدا کردن گنجینه‌ها
  • کمک کردن به زامبی برای یافتن عشق
  • گرافیک فانتزی و عالی با صداگذاری جذاب

گالری تصاویر بازی Zombie Castaways

عنوان Zombie Castaways کاملا رایگان است اما می‌توانید برای پیشرفت سریع از امکانات پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

بازی Zombie Castaways هم‌اکنون بیش از ۵ میلیون بار دانلود شده است و توانسته امتیاز ۴.۶ را از بیش از ۴۰۰ هزار رای کاربران گوگل پلی به‌دست آورد.

این بازی را می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی دانلود کنید.