یکی از مرورگرهای خوب برای محصولات اندرویدی مرورگر CM Browser‌ که در کنار اپ‌های معروفی مثل موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم با ویژگی‌های منحصر به فرد خود مطرح است و بروز می‌شود.

CM Browser مرورگری نسبتاً سبک است که سرعت بالایی در مرور صفحات وب دارد. این مرورگر به صورت خودکار ویدیوها را شناسایی کرده و از وب‌سایت‌های متعددی ویدیوها را به صورت خودکار دانلود می‌کند.

ویژگی جالب دیگر adblock است که بنرهای تبلیغاتی و به خصوص تبلیغات آلوده به ویروس را مسدود می‌کند. پاپ‌‌آپ‌ها نیز بلوکه می‌شوند.

 CM Browser با وجود آنکه کم حجم و سبک است، ابزارهای جالب دیگری نیز دارد. به عنوان مثال Speed Dial یا بارگذاری سریع وب‌سایت‌های موردعلاقه، Page Translator یا ابزار ترجمه‌ی صفحات، تغییر اندازه‌ی فونت، جست‌وجوی متن و تبی به اسم Cards برای مدیریت تب‌های بازر مرورگر از ویژگی‌های جالب توجه این مرورگر است.

از ویژگی‌های مشترک بین CM Browser و مرورگرهای مطرحی مثل موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم می‌توان به فشرده‌سازی داده برای کاهش مصرف اینترنت و حالت وب‌گردی ناشناس یا شخصی که در کروم با عنوان Incognito Mode معرفی شده اشاره کرد.

برای دانلود CM Browser‌ به گوگل پلی مراجعه فرمایید.