به‌طو قاطع می‌توان گفت از مهمترین قسمت‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare که سال پیش عرضه شد، نسخه ریمستر بازی محبوب Call of Duty 4: Modern Warfare بود که تقریبا همه کاربران را (از جمله خود من!) هیجان زده نمود.

البته این خوشحالی زیاد دوام نداشت، چون تنها با خرید نسخه اصلی بازی Call of Duty: Infinite Warfare صاحب یک نسخه از ریمستر Call of Duty 4: Modern Warfare می‌شدید و این ریمستر به‌تنهایی عرضه نشده بود. اما باید خوشحال بود! چون امروز کمپانی اکتیویژن به عنوان ناشر این سری بازی محبوب، اعلام کرد Modern Warfare Remastered به تنهایی نیز قابل خرید است.

البته این خبر، هم جنبه مثبت دارد و هم جنبه منفی! جنبه مثبت آن اینست که هواداران قرار نیست زیاد منتظر بمانند و بازی در تاریخ ۲۷ ژوئن (مصادف با ۶ تیر) برای پلی استیشن ۴ در دسترس قرار می‌گیرد. قسمت منفی این خبر هم اینست که اکتیویژن اعلام کرده این بازی برای دیگر پلتفرم‌ها (احتمالا نسخه کنسولی ایکس باکس وان و نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی) در آینده عرضه می‌گردد و هنوز تاریخ عرضه رسمی ندارد. البته کاربران امیدوارند که فاصله بین تاریخ عرضه نسخه پلی استیشن تا عرضه نسخه ایکس باکس و رایانه‌های شخصی زیاد نباشد.

جدا از مباحث مربوط به پلتفرم‌های مقصد بازی، برای داشن نسخه مستقل بازی Call of Duty 4: Modern Warfare باید ۴۰ دلار هزینه کنید. این نسخه شامل بخش داستانی نسخه اصلی به همراه گرافیک و جلوه‌های بصری و صدای به‌روزشده و بهینه شده به همراه ۱۶ مپ برای قسمت چند نفره است و اگر تمایل به داشتن محتوای افزودنی Variety Pack DLC نیز دارید باید ۱۵ دلار دیگر بپردازید.

بیش از ۸ ماه طول کشید تا اکتیویژن نسخه مستقل Modern Warfare Remastered را عرضه کند و احتمالا هدف این ناشر بزرگ بازگرداندن زودتر از موعد بازیکنان به سری ندای وظیفه قبل از انتشار Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر است.