واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دنیاست؛ این اپلیکیشن با داشتن ویژگی‌های از جمله: رابط کاربری شکیل، سادگی و سرعت مناسب، امکان ساخت گروه‌‌های چت در کنار امکان تماس صوتی نیاز اکثر کاربران را پاسخ می‌دهد.

فرمت متن چت را تغییر دهید

اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا فرمت‌هایی مانند italicize یا Strike through را برای خط متن خود انتخاب کنید؛ همچنین می‌توانید درصورت نیاز بخشی از متن را Bold کنید تا بهتر دیده شود. اما برای اینکه هر کدام از این فرمت‌ها را بتوانید استفاده کنید با از کدهای زیر استفاده کنید:

برای بولد شدن (*bold*)، برای ایتالیک شدن (_italicize_) و برای خط‌دار شدن از (~strikethrough~) استفاده کنید.

دریافت جزئیات پیام در WhatsApp

همیشه دانستن اینکه پیام فرستاده شده خوانده می‌شود یا نه یکی از اولویت‌های کاربران است؛ اگر آیفون دارید صفحه را به سمت چپ بکشید تا تمامی اطلاعات پیام ظاهر شود؛ کاربران اندرویدی نیز با نگه داشتن انگشت خود روی پیام و سپس تپ کردن آیکون Info می‌توانید اطلاعات پیام را مشاهده کنید.

بی‌صدا کردن مکالمات واتس‌اپ

زمانیکه در حال گوش دادن به یک موسیقی یا دیدن فیلم هستید، صدایی پیام می‌تواند اذیت‌کننده باشد؛‌ ویژگی بی‌صدا شدن واتس‌اپ در چت‌های خصوصی و گروهی می‌تواند این دغدغه را برطرف نماید. کاربران اندرویدی برای بی‌صدا کردن مکالمات کافی است تا انگشت خود را روی چت نگه دارند و سپس روی آیکون اسپیکر در بالای صفحه تپ کنند. کاربرای آیفون نیز بعد از وارد شدن به مکالمه روی نام مخاطب یا گروه تپ کنند و سپس مکالمه مورد نظر را بی‌صدا کنند.

پنهان کردن وضعیت آخرین بازدید

اگر نمی‌خواهید کسی از آخرین بازدید شما از واتس‌اپ باخبر شود می‌توانید به تنظیمات رفته و با دنبال کردن آدرس زیر این وضعیت بازدید خود را از دید همگان پنهان کنید.

Setting > Accoint > Privacy > Last Seen

هم‌چنین با رفتن به همین آدرس و در پایین صفحه می‌توانید از گذاشتن دو تیک در هنگام مطالعه پیام دیگران جلوگیری کنید؛ بدین ترتیب دیگر افرادی که به شما پیام می‌فرستند متوجه نخواهند شد شما چه زمانی پیام آنها را خوانده‌اید.