یکی از بهترین اپ‌ها برای کنترل کردن سریع گوشی اپلیکیشن Quickify - Gesture Shortcuts است. به کمک Quickify می‌توان حرکات ساده (ژست حرکتی) برای اجرای اپ‌ها، باز کردن لینک‌ها، تماس با مخاطبین و تغییر تنظیمات اندروید تعریف کرد. در ادامه به معرفی این اپلیکیشن جالب می‌پردازیم.

اپلیکیشن Quickify همان‌طور که از نامش پیداست همه‌چیز را سریع و کوئیک می‌کند. به کمک کوئیکیفای می‌توان اپ‌ها را با ژست‌های حرکتی ساده اجرا کرد و یا تنظیمات و ویژگی‌های عملکردی اندروید را با حرکات سریع و ساده‌ی انگشت کنترل کرد. برای دانلود اپلیکیشن Quickify به گوگل پلی مراجعه فرمایید.

برای اضافه کردن ژست‌های حرکتی به آپشن‌های این اپ مراجعه کنید. می‌توانید اپ، ابزارها، تماس، پیامک و لینک‌ها را انتخاب کنید:

ژست‌های حرکتی متنوع در این اپ پشتیبانی می‌شود مثل نمونه‌ی زیر:

 و پس از اضافه کردن ژست حرکتی برای امری خاص، به لیست ژست‌ها اضافه می‌شود:

 می‌توانید اعمال کنترل تنظیمات را هم با ژست‌های حرکتی ساده انجام دهید. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید خاموش و روشن کردن وای-فای، GPS و بلوتوث، فعال کردن حالت بی‌صدا، بدون لرزش (ویبره) و ... همگی در این اپ پیش‌بینی شده است.

می‌توانید آیکان اپ روی صفحه را بزرگ و کوچک کنید، غیرفعال کنید و یا شفافیت آن را تنظیم کنید:

 با Quickify - Gesture Shortcuts می‌توان حرکاتی برای تماس سریع با مخاطبین خاص مشخص کرد. ارسال سریع مخاطب یا باز کردن صفحه‌ی اینترنتی خاصی که معمولاً به آن نیاز پیدا می‌کنید هم امکان‌پذیر است.