لیست کامل بازی‌های جدیدی که سونی در مراسم E3 معرفی نمود را در ادامه مرور می‌کنیم. کنفرانس E3 سونی در حالی تمام شد که نمایش تازه‌ای از بازی God of War و گیم‌پلی بازی Call of Duty: WWII را شامل می‌شد.

Call Of Duty: WW2

پس از ۱۰ سال نسخه جدید Call of Duty به جنگ جهانی دوم بازگشته است. بنظر می‌آید که محیط‌های بازی در کشورهای مختلف از جمله فرانسه، آلمان و بلژیک نیز جریان دارد. بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ سوم نوامبر (۱۲ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر خواهد شد.

Days Gone

این بازی آخرین محصول استودیو Sony Bend (سازنده عنوان Uncharted: Golden Abyss) است. Days Gone عنوانی جهان‌باز و در سبک اکشن ماجراجویی خواهد بود که عناصر ترسناکی را نیز شامل می‌شود. اولین معرفی این بازی در مراسم PSX 2016 بود که مشخص شد این بازی به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ ساخته می‌شود.

Destiny 2

اکتیویژن و بانجی با تریلری که از عنوان Destiny 2 منتشر کردند موارد انحصاری این بازی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ را نشان دادند. موارد انحصاری Destiny 2 برای پلی‌استیشن ۴ عبارت هستند از حملات مختلف، لوازم و پوشش‌های متنوع و نقشه‌های بیش‌تر نسبت به نسخه‌های پلتفرم‌های دیگر. البته هنوز اطلاعات دقیق و جزئیات بیش‌تری از موارد اضافه‌ی Destiny 2 در پلی‌استیشن ۴ منتشر نشده است. لازم به‌ذکر است که این موارد تنها تا پاییز سال ۲۰۱۸ میلادی در انحصار زمانی سونی خواهند بود. Destiny 2 در تاریخ ۶ سپتامبر سال جاری میلادی (معادل چهارشنبه، ۱۵ شهریور امسال) برای ایکس‌ باکس‌ وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Detroit: Become Human

بازی Detroit: Become Human توسط استدیوی کوآنتیک دریم ساخته می‌شود. استدیویی که وظیفه‌ی خلق بازی‌هایی همچون Heavy Rain و Beyond: Two Soul را بر عهده داشته است. این اولین باری بود که گیم‌پلی بازی را مشاهد کردیم. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقDetroit: Become Human مشخص نیست.

God Of War

عنوان God of War با سابقه‌ترین فرانچایز ساخته شده توسط استودیو سانتا مونیکا سونی است. این بازی اولین بار سال گذشته در جریان کنفرانس سونی معرفی شد و تا به امروز اطلاعات چندانی از آن ارائه نشده بود. تریلر منتشر شده از این بازی ابتدا به صورت سینماتیک آغاز می‌شود ولی بعد از مدتی به سراغ گیم‌پلی بازی رفته و صحنه‌هایی را از کریتوس در حال مبارزه به وسیله تبر و سپر نشان می دهد.

Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds

در طی کنفرانس سونی در E3 بسته‎ی الحاقی جدیدی به اسم The Frozen Wilds برای بازی Horizon Zero Dawn معرفی شد. بسته‎ی الحاقی The Frozen Wilds برای عرضه در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ میلادی برنامه‌ریزی شده است و تاریخ انتشار دقیق آن از سوی سازندگان اعلام نشد.

Marvel vs. Capcom: Infinite

طی کنفرانس E3 2017 سونی، تریلر جدیدی از بازی مبارزه‌ای Marvel vs. Capcom Infinite به نمایش درآمد و نسخه‌ی دمویی از آن هم در دسترس قرار گرفت. جنگجویانی از سراسر دنیاهای Marvel و Capcom در بازی Marvel vs. Capcom Infinite گرد هم آمده‌اند. عنوان Marvel vs. Capcom Infinite در تاریخ ۱۹ سپتامبر سال جاری (معادل چهارشنبه، ۲۲ شهریور امسال) برای ایکس‌ باکس‌ وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Monster Hunter: World

این عنوان بازگشتی برای این فرانچایز به پلی استیشن محسوب می‌شود. در تریلر به نمایش درآمده از Monster Hunter World، نظاره‌گر شخصیتی بودیم که همانند رسم معمول بازی‌های شرقی، شمشیر بزرگی را با خود حمل می‌کرد و به واسطه‌ی آن با دایناسورها درگیر می‌شد. Monster Hunter World در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

Shadow Of The Colossus

در طی کنفرانس شرکت سونی در رویداد E3 2017 سورپرایزی توسط سونی آشکار شد و این سورپرایز چیزی نبود جز بازگشت عنوان خاطره انگیز Shadow of the Colossus به کنسول پلی‌استیشن ۴.  این بازی در تاریخی نامشخص به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود.

Spider-Man

طی کنفرانس Sony در E3 2017، این شرکت با نشان دادن تریلر کاملی از گیم‌پلی بازی Sipderman، اعلام کرد که این بازی در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. بازی Spider-Man یک اثر جهان‌ باز، اکشن و ماجراجویی است که در استودیو اینسومنیاک گیمز در حال توسعه است. داستان بازی هم در مورد زمانی است که پیتر پارکر در مبارزه با جرم و جنایت‌های نیویورک بسیار حرفه‌ای‌تر و با تجربه‌ شده است.

The Elder Scrolls V: Skyrim VR

در کنفرانس شرکت سونی در E3 2017، بازی بسیار زیبا و پر طرفدار The Elder Scrolls V: Skyrim برای PS VR تایید شد تا بازیکنان و طرفداران سرسخت این بازی بتوانند این شاهکار را در بعدی دیگر تجربه نمایند. تمام قابلیت‌های معمول این بازی همچون استفاده از جادو، رها کردن تیر از کمان، و استفاده از شمشیر را اکنون می‌توانید با PS VR تجربه کنید!

Uncharted: The Lost Legacy

درنهایت در کنفرانس امروز سونی بسته‌ی الحاقی Uncharted: The Lost Legacy پیش‌نمایش تازه‌ای دریافت کرد. در این بازی شاهد ماجراجویی‌های ندین و کلوئی خواهیم بود و خبری از نیتن دریک در بازی نیست. ناتی داگ همچنین اعلام کرده است که به اتمام رساندن Lost Legacy چیزی حدود ۱۰ ساعت به طول می‌انجامد که با توجه به ماهیت آن کافی به نظر می‌رسد. بازی Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) و با قیمت ۴۰ دلار برای پلی‌استیشن 4 در  آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.