یوبی‌سافت تریلری جدید از بازی گرافیکی Far Cry 5 در E3 2017‌ به نمایش گذاشت. فار کرای ۵ ماجرای درگیری شخصیت اصلی بازی و یاران وی با فرقه‌ی جاهلی است که مسلط بر امور بخش‌هایی از آمریکا هستند. در تریلری که یوبی‌سافت منتشر کرده، محیط خشن و شلوغ و هیجان‌انگیز بازی به تصویر کشیده می‌شود.

تریلر جدید با کلیسایی که شهروندان مسلح در آن جمع شده‌اند شروع می‌شود. افراد مسلح در حالی که اسلحه‌های خود را بالا گرفته‌اند آواز Amazing Grace را می‌خوانند. Dan Hay کارگردان فار کرای ۵ روی صحنه می‌آید و در مورد کشور امید که بسیار وسیع است و در عین حال فرقه‌های جاهل مسلط بر امور آن هستند توضیح می‌دهد. راه‌ها بسته شده و ارتباطات تلفن همراه قطع شده است. در ادامه گیم‌پلی بازی به تصویر کشیده می‌شود. دو شخصیت بازی به کلیسا و ضرب و شتم مردمی که نمی‌خواهند عضو فرقه‌ی جاهل شوند نگاه می‌کنند.

در ادامه کاراکتر اصلی بازی به برج مخزن آب و Grace Armstrong که از کاراکترهای کمکی بازی است نگاه می‌کند و به نوعی به وی پیام می‌دهد که آماده‌ی حمله شود. گریس تیری شلیک می‌کند و لحظاتی بعد Boomer که سگ این گروه است، وارد صحنه شده و به یکی از اعضای فرقه حمله می‌کند تا تفنگ وی را بگیرد.

در ادامه مبارزه داغ می‌شود و گروهی از پلیرها وارد صحنه می‌شوند. به نظر می‌رسد که Far Cry 5 یکی از شلوغ‌ترین و خشن‌ترین عناوین سری فار کرای است.

به تریلری که یوبی‌سافت از بازی جدید خود در نمایشگاه E3 2017‌ منتشر کرده توجه فرمایید:

بازی فار کرای ۵ در تاریخ ۲۷ فوریه‌ برای ایکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و همین‌طور PC منتشر می‌شود.