موتورولا امروز گوشی‌های میان‌رده‌ی جدید Moto E و Moto E Plus را رسماً معرفی کرد. هر دو گوشی از تراشه‌ی رده‌پایین اسنپ‌دراگون ۴۲۵ و ۴۲۷ بهره می‌برند و نمایشگر 720p دارند. در ادامه به مشخصات و قیمت Moto E و Moto E Plus می‌پردازیم.

قیمت و مشخصات Moto E4‌ موتورولا

گوشی Moto E موتورولا نمایشگر ۵ اینچی 720p دارد. تراشه‌ی مرکزی آن اسنپ‌دراگون ۴۲۵ و یا اسنپ‌دراگون ۴۲۷ است و در کنار آن ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قرار دارد. موتورولا از دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم نسبی F/2.2 در موتو E4 استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به بلوتوث ۴.۱ و وای-فای 802.11n و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. باتری این گوشی جداشدنی است و ظرفیت آن ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعت است. سیستم عامل نیز مبتنی بر اندروید ۷.۱ طراحی شده و در نهایت بدنه‌ی گوشی است که از جنس پلاستیک و در رنگ‌های مشکی و طلایی تولید می‌شود.

قیمت موتو E4 موتورولا ۱۳۰ دلار یا ۱۵۰ یورو اعلام شده است.

قیمت و مشخصات Moto E4 Plus موتورولا

گوشی دیگر موتورولا اندکی بزرگ‌تر است و نمایشگر ۵.۵ اینچی 720p دارد. اسنپ‌دراگون ۴۲۷ و ۲ گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سزی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت و دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی از مشخصات کلیدی این گوشی است. اتصالات و پورت‌ها مثل گوشی کوچک‌تر است اما باتری این مدل ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است! بدنه‌ی گوشی از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده و رنگ‌بندی محصول شامل خاکستری و طلایی است.

قیمت گوشی موتورولا Moto E4 Plus معادل ۱۷۹ دلار است.