لیست کامل بازی‌های جدیدی که مایکروسافت در مراسم معرفی کنسول جدیدش که Xbox One X نام دارد را در ادامه مرور می‌کنیم. کنفرانس E3 مایکروسافت با معرفی کنسول Xbox One X شروع شد که پیشتر با نام پروژه اسکورپیو از آن یاد میشد. کنسولی که قرار است کیفیت 4K واقعی را به کاربران نشان دهد. همچنین One X کوچک‌ترین کنسول مایکروسافت به لحاظ ابعداد و اندازه است. مایکروسافت بیش از ۴۰ عنوان مختلف را از استودیو‌های خودش، استودیوهای ثالث و استودیوهای مستقل در این کنفرانس نشان داد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به بازی Anthem، عنوان جدید BioWare و ادامه سری بازی‌های محبوب Metro با نام Mero Exodus اشاره نمود.

 Anthem

Anthem عنوان اکشن علمی تخیلی است که توسط بایوور، سازنده عناوین Mass Effect و Dragon Age در دست طراحی است. در این بازی، بازیکنان به عنوان یک Freelancer ایفای نقش خواهند کرد که بایستی از نژاد انسان‌ها بوسیله سلاح‌ها و قدرت‌هایشان دفاع کنند. این بازی در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

Assassin’s Creed Origins

Assassin’s Creed Origins این سری را به مصر می‌برد و قطعا جلوه‌های بصری متفاوتی را نسبت به شماره‌های پیشین خواهیم دید. عناصر جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که به عنوان مثال می‌توان به ردیاب عقاب اشاره کرد، داستان آن نیز با محوریت شخصیتی به نام «بایِک» جریان دارد. همچنین سازندگان بازی اعلام کردند که بازی نامبرده روی کنسول اکس‌باکس وان اکس با وضوح تصویر 4K اجرا خواهد شد.

Code Vein

Code Vein یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی شبیه به سری Dark Souls خواهد بود که در دنیایی پسا آخرالزمانی جریان دارد و شخصیت اصلی آن یک خون‌آشام با قدرت‌های ماورای طبیعی است.

Crackdown 3

Crackdown 3 عنوانی اکشن ماجراجویی با جهانی باز است. تمامی محیط اطراف این بازی از ساختمان‌های بزرگ گرفته تا کوچک‌ترین چیز در بخش آنلاین قابل تخریب است. هرچند که این سیستم تخریب‌پذیری در بخش داستانی و آفلاین محدودتر خواهد بود. به‌گفته‌ی مایکروسافت، این بازی در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) برای ایکس‌باکس وان ایکس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

Dragon Ball FighterZ

عنوان Dragon Ball FighterZ یک بازی مبارزه‌ای بر اساس سری انیمه محبوب است که توسط استودیو Arc System Works در حال ساخت است. این استودیو پیش از این پشت ساخت عناوینی همچون Guilty Gear و Blazblue بوده است.

Forza Motorsport 7

بازی Forza Motorsport 7 آخرین نسخه از سری محبوب و شبیه‌ساز رانندگی مایکروسافت است. در این نسخه بیش از ۷۰۰ ماشین مختلف وجود دارد و سیستم آب و هوایی پویا و مسیرها و پیست‌هایی جدید برای آن طراحی شده است. عنوان Forza Motorsport 7 در تاریخ ۳ اکتبر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های ایکس‌باکس وان اکس، ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

Life is Strange: Before the Storm

بازی Life is Strange: Before the Storm یک عنوان ۳ قسمتی است که وقایع آن قبل از اتفاقات بازی اصلی روایت می‌شود و به بررسی رابطه‌ بین کلویی و ریچل پیش از ناپدید شدن او می‌پردازد. قسمت اول بازی در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) منتشر می‌شود.

Metro Exodus

Metro Exodus سومین نسخه از این سری محبوب است که در دنیایی پسا آخرالزمانی وبا سبک اکشن اول شخص روایت می‌شود. بر خلاف دو نسخه قبلی که بیشتر خطی بودند، این بازی جهان باز است و قدرت تصمیم گیری بیشتری به شما می‌دهد.

Middle-Earth: Shadow of War

Middle-Earth: Shadow of War عنوان جهان باز استودیو مونولیث نمایشی خیره کننده از گیم‌پلی و سیستم مبارزات خود داشت. عنوان Middle-earth: Shadow of War قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) سال جاری، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر شود. نسخه ایکس‌باکس وان ایکس آن نیز از رزولوشن 4K بهره خواهد برد.

Ori and the Will of the Wisps

نمایش عنوان Ori and the Will of the Wisps همانند نسخه پیشین آن تحسین برانگیز بود. این بازی از عناوین انحصاری پلتفرم‌های مایکروسافت است.

Sea of Thieves

عنوان Sea of Thieves با یک تریلر گیم‌پلی هیجان انگیز در کنفرانس حاضر بود. این عنوان به شما و دوستانتان اجازه می‌دهد تا زندگی دزدان دریایی را تجربه کنید. شما می‌توانید با کشتی خودتان دریا را جستجو کنید، گنجینه‌های مخفی را بیابید و با دشمنانتان که همانند شما دنبال گنجینه‌ها هستند مقابله کنید.

State of Decay 2

بازی State of Decay 2 عنوانی چند نفره و جهان باز است که در سبک بقا و با محوریت زامبی‌ها روایت می‌شود. در این بازی می‌توانید به صورت co-op چهار نفره با دوستانتان بازی کنید.

Super Lucky’s Tale

بازی Super Lucky’s Tale طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 برای پلتفرم های ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ معرفی کرد. این بازی دوست داشتنی در تاریخ ۷ ماه نوامبر سال جاری به صورت دیجیتالی و فیزیکی منتشر خواهد شد. در این بازی شاهد المان‌های پلتفرمر هستیم و بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس در رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد.

Tacoma

بازی Tacoma آخرین عنوان سازندگان Gone Home است. این عنوان برای عرضه در تاریخ ۲ اوت (۱۱ مرداد) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن تایید شد.