چگونه اکانت تلگرام را دیلیت کنیم؟ پاک کردن یا به عبارت دیگر غیرفعال کردن اکانت تلگرام بسیار ساده و سریع است. کافی است درخواستی برای تلگرام ارسال کنید و کد تأیید را دریافت کرده و به تلگرام ارایه کنید. پس از تأیید هویت، می‌توانید حساب کاربری خود را حذف کنید. در ۷۲۴ ترفند امروز به روش حذف اکانت تلگرام می‌پردازیم.

دیلیت کردن اکانت تلگرام مسیری بسیار ساده و سریع دارد. برای حذف کردن حساب کاربری خود در تلگرام کافی است به آدرس deactivation page مراجعه کنید که مخصوص غیرفعال کردن اکانت تلگرام است. در این صفحه تنها یک فیلد برای وارد کردن شماره‌ی تلفن وجود دارد. شماره‌ی تلفنی که مربوط به حساب موردنظر است را وارد کنید و دقت داشته باشید که ممکن است در گوشی‌های دو‌سیم‌کارته با شماره تلفن دوم خود حساب کاربری ساخته باشید.

فرمت وارد کردن شماره تماس حالت بین‌المللی دارد. بنابراین ابتدا کد ایران که +98 را قبل از شماره‌ی تلفن خود وارد نمایید. وجود 0 ابتدای شماره ضروری نیست و در حال حاضر تلگرام هر دو حالت 0912 و 912 را یکسان می‌داند.

پس از وارد کردن شماره تماس، روی دکمه‌ی Next کلیک کنید. اکنون کد یکبار مصرفی به تلگرام شما ارسال می‌شود. بنابراین وارد حساب کاربری خود در تلگرام شوید و کد ارسال شده را در فیلد Confirmation code وارد نمایید. اکنون روی عبارت Sign In کلیک کنید.

در صفحه‌ی بعدی تلگرام فیلدی برای ارسال نظر و علت حذف اکانت پیش‌بینی کرده که می‌توانید آن را خالی بگذارید. برای تأیید حذف اکانت روی دکمه‌ی Done کلیک کنید. اکنون حساب کاربری شما و تمام محتویات آن حذف شده است.

 

سوال: پس از دیلیت کردن اکانت تلگرام، پیام‌های ارسال‌شده هم حذف می‌شود؟

خیر. پیام‌های ارسال‌شده برای افراد مختلف را نمی‌توان با حذف حساب کاربری از بین برد.