۴ سال پیش Square Enix بازی نقش‌آفرینی Kingdom Hearts III را معرفی کرده بود. اما هنوز محصول مشترک Disney و اسکوئر انیکس نسخه‌ی نهایی بازی را منتشر نکرده است! در ادامه به تریلر جدید کینگدم هارتس ۳ که دوست‌داران ژانر نقش‌آفرینی را بی‌تاب کرده می‌نشینیم.

۱۲ سال از انتشار بازی محبوب کینگدم هارتس گذشته است و هنوز از نسخه‌ی سوم این عنوان نقش‌آفرینی که شخصیت‌های محسوس سری فاینل فنتسی و همین‌طور برخی انیمیشن‌های محبوب کمپانی والت دیزنی را شامل می‌شود، خبری نیست.

از E3 2015‌ به بعد خبر و تریلری در باب Kingdom Hearts III منتشر نشده اما خبر خوش این است که سرانجام کمپانی اسکوئر انیکس یک تریلر جدید از بازی محبوب کینگدم هارتس ۳ منتشر کرده است.

قرار است در D23 Expo و در روز ۱۷ ژولای تریلر بعدی نیز منتشر شود.

و خبر بد این است که director Tetsuya کارگردان بازی Final Fantasy VII Remake قبلاً اعلام کرده که این بازی و همین‌طور کینگدم هارتس بعدی هنوز به مرحله‌ی تکمیل شدن نزدیک نیستند و قرار نیست در E3 2017 از تاریخ معرفی این بازی‌ها خبری بشنویم!

شما را به تماشای تریلر بازی محبوب Kingdom Hearts III که موضوع اصلی آن موسیقی یکی دیگر از عناوین بی‌نظیر اسکوئر انیکس است، دعوت می‌کنیم:

تریلر دیگر پیرامون بازی DISSIDIA FINAL FANTASY NT است: