بازی A Way Out یکی از عناوین متفاوتی است که EA Games در سال ۲۰۱۸ اکران می‌کند. این بازی چندنفره در مورد فرار دو زندانی و داستان پرفراز و نشیبشان است. در ادامه به تماشای تریلر معرفی بازی و ویدیویی از گیم‌پلی آن می‌نشینیم. با ما باشید.

کارگردان عنوان Brothers: A Tale of Two Sons آقای Josef Fares در مراسم امشب EA Games در E3 2017 از عنوان جدیدی در ژانر نقش‌آفرینی خبر داد. این بازی اولین عنوان استدیوی جدیدی است که Josef Fares در آن مشغول به کار شده است. A Way Out یا راهی برای فرار به صورت چندنفره و محلی طراحی شده است و به عبارت دیگر یک بازی مالتی‌پلیر آنلاین نیست بلکه در شبکه‌ی محلی به صورت چندنفره از آن لذت خواهیم برد. البته می‌توان آن را به صورت آنلاین نیز بازی کرد.

به تریلر رسمی این بازی توجه کنید:

داستان بازی با توجه به تریلر بعدی که گیم‌پلی این بازی را نمایش می‌دهد پیرامون فرار دو زندانی از زندان و در ادامه ماجراهای بعدی است. دو کاراکتر اصلی توسط دو گیمر هدایت می‌شوند و راهی برای فرار پیدا می‌کنند و در درگیری‌ها به یاری هم می‌شتابند. به نظر می‌رسد که سازنده‌ی بازی به دنبال خلق اثری متفاوت و نو است، اثری که تلفیقی از بازی‌های اکشن مالتی‌پلیر و بازی‌های داستانی است که به صورت چندنفره انجام می‌شود.

به گیم‌پلی این بازی توجه فرمایید:

بازی A Way Out قرار است برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان و همین‌طور پلتفرم PC از طریق Origin منتشر شود. تاریخ انتشار بازی اوایل سال ۲۰۱۸ است.