در نشست خبری EA Play دیشب، EA Games از بازی‌های ورزشی جدید خبر داد. EA Games سه عنوان محبوب برای علاقه‌مندان به فوتبال و بسکتبال معرفی می‌کند که هر سه بخش داستانی دارند. Madden و FIFA 18 و NBA Live 18 بازی‌های جدید ورزشی این کمپانی است.

بازی Madden بخشی داستانی به اسم Longshot دارد. در قسمت داستانی در نقش ورزشکاری که مسیر پیشرفت خود را از دانشگاه آغاز می‌کند، بازی می‌کنید و به یک مهره‌ی کلیدی در لیک فوتبال NFL تبدیل می‌شوید.

علاقه‌مندان به بازی FIFA 17 احتمالاً متوجه شباهت‌های بخش داستانی بازی FIFA 18 به بخش داستانی فیفا ۱۷ شده‌اند. در فیفا ۱۸ نیز بخش داستانی از زندگی یک نوجوان فوتبالیست آغاز می‌شود که تا لیگ دسته یک و تیم‌های برتر صعود می‌کند. شخصیت اصلی بازی فیفا ۱۷ که Alex Hunter است در بازی فیفا ۱۸ نیز حضور دارد ولیکن می‌تواند در کشورهای بیشتری و حتی در تیم‌های ایالات متحده‌ی آمریکا بازی کند.

EA Games در دیگر بازی‌های ورزشی خویش که EA Sports نام کلی‌شان است بخش داستانی را اضافه کرده است. بازی NBA Live 18 مدی به اسم The One دارد که زندگی یک بسکتبالیست جوان را به تصویر می‌کشد. این بخش با یک مسابقه‌ی بسکتبال محلی آغاز می‌شود و پیشرفت شخصیت اصلی بازی ادامه پیدا می‌کند و در نهایت به تیم‌های حرفه‌ای ختم می‌شود.

بازی فیفا ۱۸ در ماه سپتامبر و بازی NBA Live 18 در آگوست اکران می‌شود. بازی جدید Madden نیز به موقع برای علاقه‌مندان به فوتبال منتشر می‌شود: ۲۵ آگوست.