بازی Cyberpunk 2077 برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شد، در سال ۲۰۱۳ تیزر تریلری از بازی منتشر شد و بعد از آن مراحل ساخت بازی در سکوت کامل خبری رفت.

اسناد مربوط به بازی بعدی استودیو محبوب لهستانی CD Projekt Red، یعنی عنوان Cyberpunk 2077 از طریقی نامعلوم به بیرون از استودیو راه پیدا کرده است و در حال حاضر شخصی یا گروهی استودیو CD Projekt Red را تهدید کرده‌اند که اگر مبلغی را به آنها پرداخت نکنند، اسناد را در فضای مجازی منتشر خواهند کرد.   

در خبر منتشرشده از سوی استودیو CD Projekt Red (منتشرشده در صفحه اصلی توییتر این استودیو) این اطلاعات را چنین توصیف‌ کرده‌اند:

چند فایل داخلی متعلق به سی‌دی پراجکت رد است که در آن اسنادی مربوط به طرح‌های اولیه بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد.

و در ادامه نوشتند:

تقاضایی برای باج گیری صورت‌ گرفته‌ است و در آن گفته‌ شده‌ اگر مطابق آن عمل نکنیم، فایل‌ها را به صورت عمومی  منتشر خواهند کرد.

البته آن‌ها اعلام کرده‌اند که با مقامات تماس گرفته‌اند و قصد ندارند باج را بپردازند، که این عمل ممکن است باعث انتشار فایل‌ها شود.

سازندگان در ادامه‌ی پیام توییتری خود می‌گویند: 

اسناد به سرقت رفته قدیمی است و مربوط به نسخه فعلی بازی نیست. اما اگر قصد تجربه‌ی بازی Cyberpunk 2077 را دارید، بهتر است از هر اطلاعاتی که به‌طور رسمی از سوی ما منتشر نشده است دوری کنید.

بازی نقش‌آفرینی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود. این استودیو قبلاً اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۱۷ صحبتی از این بازی نخواهیم کرد.