کمپانی Oppo گوشی رده‌اول غول‌آسایی به اسم Oppo R11 Plus در کنار مدل کوچک‌تر Oppo R11 معرفی کرده که مجهز به دوربین دوگانه‌ی قدرتمند و دوربین سلفی پیشرفته است. این گوشی زیبای فلزی یک عکاس قدرتمند محسوب می‌شود که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شویم.

اپو در R11 Plus از نمایشگر ۶ اینچی فول اچ‌دی استفاده کرده است. پنل به کار رفته AMOLED است. باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و به کمک فناوری شارژ سریع اپو که VOOC نامیده شده، به سرعت شارژ می‌شود. تراشه‌ی مرکزی این گوشی مثل مدل کوچک‌تر اسنپ‌دراگون ۶۶۰ است اما ۶ گیگابایت رم در کنار آن قرار می‌گیرد.

دوربین دوگانه‌ی R11 Plus متشکل از دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم نسبی F/1.7 و حسگر IMX398 سونی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم نسبی F/2.6 و حسگر IMX350 سونی است. با ترکیب این دو دوربین قدرتمند و پردازش تصویر به کمک پردازشگر Spectra کوالکام، زوم آپتیکال ۲ برابری شبیه‌سازی می‌شود. فیلم‌برداری 4K و عکاسی زاویه باز و تله از ویژگی‌های دوربین اصلی است. در سمت جلو نیز دوربین قدرتمند ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 به چشم می‌خورد.

 

کالبد فلزی این گوشی ضخامت ۷.۸ میلی‌متری دارد و وزن آن ۱۸۸ گرم است. اپو این گوشی رده اول را در رنگ‌های متنوع روانه‌ی بازار می‌کند و در مورد قیمت آن فعلاً خبری منتشر نشده است اما احتمالاً کمی بالاتر از ۵۰۰ دلار است.