ایسوس سه مانیتور گیمینگ Strix XG32V و Strix XG27V و Strix XG258 را با پشتیبانی از فری‌سینک ای‌ام‌دی و پنلی با نرخ نوسازی بالا برای بازی‌خورها معرفی کرد. در ادامه با این سه مانیتور جالب بیشتر آشنا می‌شویم.

سری مانیتورهای استریکس ایسوس از فری‌سینک پشتیبانی می‌کنند و سری Swift از جی-سینک انویدیا. هر دو راهکار از نظر کیفیت اجرای بازی بهتر از حالت بدون نرخ نوسازی متغیر است و در حقیقت با فری‌سینک و جی-سینک سرعت نمایشگر و کارت گرافیک یکسان شده و فریم‌ها با وقفه و بریدگی نمایان نمی‌شوند.

پرچم‌دار سه مدل جدید ASUS Strix XG32V است که پنل IPS با قطر ۳۱.۵ اینچ و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. این مانیتور خمیده است و شعاع انحنای آن ۱۸۰۰ میلی‌متر است. نرخ نوسازی آن نیز حداکثر ۱۴۴ هرتز است. نورپردازی به کمک Aura Sync ایسوس در این مدل پیش‌بینی شده تا لوگوی ROG را به زیبایی روی سطح میز تصویر کند. ۲ دیسپلی‌پورت و یک HDMI برای اتصال وسایل مختلف به این مانیتور کاربرد دارد و تعداد پورت‌های USB 3.0 آن مشخص نیست.

 مانیتور بعدی مدل Strix XG27V است که پنل خمیده با شعاع انحنای ۱۸۰۰ میلی‌متر به قطر ۲۷ اینچی دارد. رزولوشن و نرخ نوسازی آن مثل مدل قبلی است. این مدل نیز نورپردازی RGB دارد اما از Aura Sync پشتیبانی نمی‌کند. پورت‌های ورودی آن نیز شامل یک دیسپلی‌پورت می‌شود.

 ارزان‌ترین مدل Strix XG258 است. پنل 1080p با قطر ۲۴.۵ اینچ و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز ویژگی جالب این مدل است. نورپردازی RGB، دو پورت دیسپلی‌پورت ۱.۲ و دو پورت HDMI که یک مورد آن HDMI 2.0 است، روی این مانیتور دیده می‌شود.