کمپانی معروف Turtle Beach دو هدست حرفه‌ای و مرغوب دیگر به نام Stealth 600 و Stealth 700 را معرفی کرد. این دو هدست بی‌سیم برای اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ طراحی شده‌اند و صدایی با کیفیت عالی به صورت سوراند ایجاد می‌کنند.

ترتل بیچ اولین هدست بی‌سیم را برای اکس‌باکس وان طراحی کرده که با تکنولوژی مشابه کنترلر بی‌سیم این کنسول، به آن متصل می‌شود. مشخصات Stealth 600 و Stealth 700 یکسان است. طراحی هر دو نیز مبتنی بر زبان طراحی ProSpecs این کمپانی است. در استیلث ۶۰۰ و ۷۰۰ از درایوری به قطر ۵۰ میلی‌متر استفاده شده و کوسن‌های بزرگ کاملاً دور گوش قرار می‌گیرند. باتری شارژی داخلی تا ۱۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد. تکنولوژی Superhuman Hearing برای ایجاد صدای برتر در این هدست‌های گیمینگ حرفه‌ای به کار رفته است.

یکی از تفاوت‌های استیلث ۷۰۰ با ۶۰۰ این است که در آن از چرم مصنوعی به جای کوسن‌های مشبک استفاده شده تا صدای بیس (بم) عمیق‌تری شنیده شود و از طرف دیگر نویز نیز بهتر ایزوله شود. به علاوه استیلث ۷۰۰ تکنولوژی حذف نویز اکتیو دارد و از ارتباط بلوتوثی نیز پشتیبانی می‌کند.

در هر دو مدل صدای سوراند یا محیطی به کمک تکنولوژی Windows Sonic مایکروسافت ایجاد می‌شود اما در صورت اتصال به کنسول PS4 از تکنولوژی صدای سوراند مجازی ترتل بیچ برای شبیه‌سازی صدای ۷.۱ کاناله استفاده می‌شود.

برای اتصال این هدست‌های بی‌سیم به کنسول سونی می‌بایست از دانگل USB مربوطه استفاده کرد اما برای اتصال به اکس‌باکس وان نیاز به دانگل نیست.

Turtle Beach Stealth 600 با قیمت ۱۱۵ دلار و Turtle Beach Stealth 700 با قیمت ۱۶۶ دلار در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. قرار است در E3 2017 نیز این هدست‌های گیمینگ حرفه‌ای به نمایش گذاشته شوند.