برای پخش موسیقی و مدیریت آلبوم‌ها در اندروید اپ‌های متعددی وجود دارد. اغلب افراد از اپلیکیشنی که سازنده‌ی گوشی به صورت پیش‌فرض برای پخش موسیقی در نظر گرفته استفاده می‌کنند اما اپ‌های بهتری مثل Google Play Music یا Poweramp نیز موجود است. در ادامه به معرفی بهترین اپ‌های پخش موسیقی در اندروید می‌پردازیم. با ۷۲۴ اپ امروز تا با اپلیکیشن Shuttle آشنا شویم.

واسط کاربری زیبا، کنترل ساده روی پخش موسیقی و حتی کنترل پخش موسیقی از صفحه‌ی قفل گوشی، امکانات مانیتورینگ حافظه‌ی گوشی و نمایش مرتب فایل‌ها بر حسب آلبوم، پوشه، سازنده‌ی موسیقی و ... از ویژگی‌های اساسی یک پلیر خوب موسیقی است.

Shuttle اپلیکیشنی زیبا و توانمند برای پخش موسیقی

اپلیکیشن شاتل به صورت رایگان و پولی قابل استفاده است و در نسخه‌ی پولی امکانات بیشتری وجود دارد. این اپ از اصول طراحی متریال گوگل تبعیت می‌کند و رنگ‌بندی زنده‌ای دارد. کاور آرت آلبوم‌ها به صورت بزرگ نمایش داده می‌شود. با مراجعه به تنظیمات اپ می‌توانید رنگ‌بندی و اکولایزر پیشرفته و ابزار دانلود کاور آرت برای موسیقی‌های بدون کاور در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پلیر موسیقی Shuttle تایمر خاموشی، ویجتی با تنظیمات بسیار، قابلیت نمایش متن موسیقی‌ها و پخش بدون تأخیر را در خود جمع کرده است. در نسخه‌ی پولی می‌توان پوشه‌ها را به سادگی مرورگر و همین‌طور تگ ID3 فایل‌های موسیقی را ویرایش نمود.

دانلود Shuttle از گوگل پلی