اچ‌پی لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری Omen را با معرفی دو مدل جدید بروز کرد. لپ‌تاپ گیمینگ OMEN 15 و OMEN 17 اچ‌پی از کارت گرافیک‌های Max-Q انویدیا بهره می‌برند و پردازنده‌ و نمایشگری عالی دارند.

در مدل ۱۵ اینچی که OMEN 15 نامیده شده از گرافیک RX 550 ای‌ام‌دی یا مدل ۴ گیگابایتی GTX 1060 انویدیا استفاده شده است. پردازنده نیز مثل اومن بزرگ‌تر Core i7-7700HQ اینتل است و در کنار آن ۸ گیگابایت رم DDR4 که تا ۱۶ گیگابایت قابل‌افزایش است، تعبیه شده است. در کنار ۱ ترابایت هارددیسک با سرعت دورانی ۷۲۰۰ دور بر دقیقه می‌توان SSD به صورت PCIe نیز تعبیه کرد. گرافیک در مدل بزرگ‌تر مدل ۲ گیگابایتی GTX 1050 و حداکثر مدل ۸ گیگابایتی GTX 1070 انویدیاست.

نمایشگر هر دو مدل می‌تواند 4K یا 1080p باشد و در صورت انتخاب رزولوشن پایین‌تر، نرخ نوسازی نمایشگر می‌تواند ۶۰ و یا ۱۲۰ هرتز باشد. اچ‌پی کیبوردی با نور پس‌زمینه به اسم Dragon Red نیز در این لپ‌تاپ‌ها تعبیه کرده تا در محیط تاریک نیز برای گیمرها جذاب و کاربردی باشند.

به علاوه کلیدهای WASD که در بازی‌های مختلف برای حرکت به کار می‌رود، با رنگ مجزا تمیز داده می‌شوند.

قیمت لپ‌تاپ‌های گیمینگ OMEN 15 و OMEN 17 اچ‌پی به ترتیب از ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ دلار آغاز می‌شود و بسته به کانفیگ انتخابی افزایش پیدا می‌کند.