زوتاک تولیدکننده‌ی مشهور مینی پی‌سی در جهان، کوچک‌ترین مینی پی‌سی خود را معرفی کرد. مینی پی‌سی P1225 زوتاک از پردازنده‌ی سلرون N3350 که از خانواده‌ی جدید Apollo Lake‌ اینتل است با سیستم خنک‌کاری بدون فن قدرت می‌گیرد و در کف دست جا می‌شود.

۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۴ گیگابایت رم LPDDR3 و کارت‌خوان میکرواس‌دی و همین‌طور دو پورت USB C با سرعت USB 3.1 Gen 1 (مشابه USB 3.0) که از دیسپلی‌پورت پشتیبانی می‌کنند و در نهایت وای-فای 802.11ac و بلوتوث ۴.۲ از امکانات این مینی پی‌سی کوچک و کامل است. توان مصرفی آن به قدری کم است که از یک پورت میکرویو‌اس‌بی تأمین می‌شود.

زوتاک در مورد زمان عرضه و قیمت سخنی به میان نیاورده است و همین‌طور در مورد ابعاد دقیق و وزن P1225 اطلاعاتی منتشر نشده است. این مینی پی‌سی کوچک رقیب کامپیوت استیک‌های اینتل و محصولاتی مثل Lenovo Ideacentre Stick است اما فقدان USB A یا همان USB معمولی و پورت HDMI برای اتصال به مانیتورهای مختلف، کاربری آن را محدودتر می‌کند. برای غلبه بر این محدودیت‌ها شاید انتخاب مدل جدید دیگر به اسم Zotac CI327 Nano منطقی‌تر باشد که البته بزرگ‌تر و سنگین‌تر است.