ام‌اس‌آی تولیدکننده‌ی برتر مادربورد از مادربورد Z270 Godlike Gaming پرده برداشت. مادربوردی با چیپ‌ست حرفه‌ای Z270 اینتل که قطعات مرغوب و ویژه‌ی اورکلاک و همین‌طور تجهیزات مطلوب گیمرها به همراه نورپردازی RGB تنظیم‌شدنی در آن دیده می‌شود.

ام‌اس‌آی یکی دیگر از محصولات رده‌اول گیمینگ خود را در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ معرفی کرد. چیپ‌ست Z270 در این مادربورد نیز به کار رفته و در حقیقت مدلی بهتر از Z270 Gaming M7 است. در کنار اسلات‌های رم کلیدهای پاور، LED مخصوص دیباگ و دکمه‌ی ریست و همین‌طور MSI Game Boost Knob دیده می‌شود.

 Z270 Godlike Gaming پورت U.2 و ۶ پورت ساتا ۳ و یک پورت USB 3.1 Gen 2 به صورت هدر دارد. ۲ هدر USB 3.0 و سه هدر USB 2.0 نیز روی آن پیش‌بینی شده است. سه اسلات M.2‌ برای SSDهای سریع به همراه حفاظ رویشان نیز برای وسایل ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است.

در بخش صدا از سیستم Audio Boost 4 Xtreme استفاده شده که متشکل از قطعات مرغوب و مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS و همین‌طور دو چیپ‌ست صدا است. به این ترتیب استفاده از هدفون و اسپیکر به صورت هم‌زمان ممکن است.

MSI در بخش اترنت از سه کنترلر Killer E2500 و یک کنترلر Killer Wireless-AC 1535 برای وای-فای استفاده کرده تا یکی از بهترین امکانات شبکه را در اختیار گیمرها قرار دهد. با وجود Killer xTend می‌توان مادربورد را به سوییچی برای افزایش برد وای-فای شبکه‌ی محلی تبدیل کرد. نورپردازی Mystic Light RGB LED در زیباسازی این مادربورد مشکی کاملاً موثر است.