مادربوردهای رده‌اولی با چیپ‌ست X399 ای‌ام‌دی برای پردازنده‌های جالب رایزن طراحی شده‌اند و سوکتی ۴۰۹۶ پین به اسم TR4 یا SP3 رویشان به چشم می‌خورد. X399 Taichi و X399 Professional Gaming دو مادربورد قدرتمند ASRock‌ برای رایزن‌های ۱۶ هسته‌ای هستند.

ازراک یکی از محصولات جالب برای پردازنده‌هایی که در ماه‌های آتی روانه‌ی بازار می‌شوند را در کامپیوتکس به نمایش گذاشته است. مادربوردی موسوم به ASRock X399 Taichi که دارای ۸ اسلات رم DDR4 است. سوکت پردازنده‌ی TR4 ویژه‌ی پردازنده‌های رایزن تردریپر (حداکثر ۱۶ هسته‌ای) است و سوکت دیگر که SP3 نامیده شده برای سرورها کاربرد دارد. فعلاً می‌توان گفت که این دو سوکت یکی هستند و البته بسیار بزرگ و روی مادربوردهای جدید ازراک خودنمایی می‌کنند.

موضوع جالب این است که ای‌ام‌دی دیگر از اتصال آرایه‌ی پین‌ها استفاده نمی‌کند بلکه سوکت پردازنده LGA است و از این جهت رایزن‌های حرفه‌ای شبیه محصولات فعلی اینتل هستند.

متأسفانه ازراک هم مثل دیگر تولیدکنندگان برتر مادربورد در مورد جزئیات چیپ‌ست X399 و توانمندی‌های آن اطلاعات خاصی منتشر نکرده است. آنچه می‌دانیم این است که می‌توان چهار اسلات PCIe 3.0 را به صورت ۱۶ مسیره استفاده کرد و این یعنی SLI کردن و CrossFireX کردن ۴ کارت گرافیک رده‌اول ای‌ام‌دی یا انویدیا پشتیبانی می‌شود. سه اسلات M.2 چهار مسیره و پورت U.2 نیز پیش‌بینی شده است.

مادربورد دیگری که ازراک با چیپ‌ست X399 طراحی کرده، X399 Professional Gaming نام دارد و به وای-فای و دو پورت شبکه مجهز شده است.

بنابر گزارشات، توان طراحی حرارتی رایزن تردریپرها تا ۱۸۰ وات نیز خواهد بود و این یعنی با توجه به فضای کم مادربورد و نزدیکی اسلات‌های رم و پی‌سی‌آی اکسپرس به سوکت پردازنده، ممکن است سیستم خنک‌کاری آبی متداول شود.