به دنبال یک مادربورد ارزان برای پردازنده‌هایی با سوکت LGA2066 هستید؟ مادربورد Gigabyte X299-UD4 یکی از مادربوردهایی است که گیگابایت با چیپ‌ست X299 اینتل طراحی کرده و یکی از محصولات ارزان‌قیمت و در عین حال پیشرفته است.

گیگابایت و به طور کلی تمام تولیدکنندگان به زودی مادربوردهای X299 خود را برای پردازنده‌های جدید سری اکستریم و Core i9ها معرفی می‌کنند و طبعاً قیمت محصولات درجه‌یک بسیار بالا خواهد بود. مادربورد X299-UD4 گیگابایت ممکن است با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار روانه‌ی بازار شود و به این ترتیب برای جمع کردن سیستمی ارزان و در عین حال قدرتمند مبتنی بر پردازنده‌های گران‌قیمت جدید، انتخابی اقتصادی است.

کلاس ابعادی مادربورد ATX است. توان الکتریکی با کابل‌های ۸ پین EPS و ۲۴ پین ATX تأمین می‌شود. پردازنده به ۸ اسلات رم متصل است و در بخش پایین نیز ۵ اسلات ۱۶ مسیره‌ی PCIe 3.0 دیده می‌شود. دو اسلات از نظر سرعت ۴ مسیره و به چیپ‌ست مربوط هستند. گیگابایت دو اسلات M.2 چهار مسیره و ۸ پورت ساتا ۳ و نیز دو پورت USB 3.1 Gen 2 که هر دو به شکل USB A هستند و در نهایت ۸ پورت USB 3.0‌ روی این مادربورد تعبیه کرده است. در بخش شبکه یک کنترلر گیگابیتی و در بخش صدا چیپ‌ست ALC1220 ریل‌تک با ۱۲۰ دسی‌بل نسبت سیگنال به نویز دیده می‌شود.