لاجیتیک موس حرفه‌ای MX Master 2S را در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ به نمایش گذاشت. موسی که ارگونومی جالب و دکمه‌های متعددی دارد و برای انجام امور هم‌زمان (یا مالتی‌تسکینگ) امکانات ویژه‌ای در آن پیش‌بینی شده است، چه به صورت سخت‌افزاری و چه به صورت نرم‌افزاری.

لاجیتک نسل اول MX Master را با قیمت ۶۰ دلار روانه‌ی بازار کرد و اکنون نوبت نسخه‌ی دوم است است. در این موس چندین دکمه‌ی مختلف در نقاطی که دسترسی انگشت به آن نسبتاً ساده است، پیش‌بینی شده و می‌توان بدون برداشتن دست از روی موس و استفاده از کیبورد، کارهای بیشتری انجام داد.

 MX Master 2S موسی است که هم‌زمان به سه کامپیوتر وصل می‌شود و در حقیقت می‌توان با یک موس از سه سیستم استفاده کرد، البته هر سه سیستم می‌بایست در یک شبکه‌ی محلی باشند. نرم‌افزار لاجیتک Flow برای جابجایی بین سیستم‌ها طراحی شده است. با فشار دادن دکمه‌ی سوییچ می‌توان موس را در کامپیوتر بعدی فعال کرد و به علاوه با حرکت موس به گوشه‌های صفحه، موس به کامپیوتر بعدی رجوع می‌کند. حتی ممکن است برخی کامپیوترها ویندوزی و برخی مک باشند.

کپی و پیس کردن فایل‌ها و متن بین سیستم‌ها نیز امکان‌پذیر است. اتصال موس بی‌سیم است و می‌توان علاوه بر دانگل USB از بلوتوث نیز برای ارتباط بی‌سیم استفاده کرد.

در مورد مشخصات فنی باید به دقت ۴۰۰۰ نقطه بر اینچی و حداکثر ۷۰ ساعت عمر باتری داخلی که به صورت شارژی است، اشاره کرد.

قیمت MX Master 2S حدود ۸۰ یورو یا ۱۳۵ دلار خواهد بود و بسته به کشورها متفاوت است.