تقریبا محال است ک یک گیمر دهه شصتی و یا قدیمی‌تر باشید اما کلی خاطره با بازی IGI نداشته باشید! خبر خوش برای شما اینست که بالاخره پس از حدود ۱۷ سال از عرضه اولین نسخه آن، قرار است نسخه جدید این بازی محبوب ساخته و عرضه شود.

بازی محبوب و خاطره‌انگیز Project IGI: I'm Going In یک بازی شوتر تاکتیکی اول‌شخص  است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط کمپانیEidos Interactive   منتشر شد.

وب‌سایت نروژی Pressfire در قالب خبری با عنوان "پروژه IGI ادامه می‌یابد" اعلام کرده که نسخه جدیدی از این بازی در حال ساخت است. آنها تایید کرده‌اند ک بودجه مناسبی برای ساخت ادامه این عنوان در اختیار استودیو هموطن‌شان یعنی  Artplant قرار گرفته است و ادامه این عنوان توسط این تیم (که بیشتر اعضای سازنده نسخه اول و دوم در آن عضو هستند) ساخته می‌شود. همچنین از دیگر نکات قابل ذکر برای این عنوان آزادی عملی خواهد بود ک قول داده شده حتی بیشتر از نسخه های قبلی این مجموعه باشد.

مدیر استودیو Artplant یعنی آقای "Jack K. Wulff" نیز با تایید خبر ساخت بازی گفته است:

در حال حاضر چیزی برای معرفی و رونمایی از بازی را نداریم، اما در این حد بدانید که نام بازی 're Going InIGI: We خواهد بود. همچنین بازی با وفاداری به ریشههای خود، احتمالا تمرکز بر روی داشتن حالت  CO-OPرا نیز شامل می‌شود.

استودیو Artplant قبلا در توییتر اعلام کرده بود که شخصیت David Jones (نقش اول دو نسخه قبلی بازی Project IGI) برای بار سوم باز خواهد گشت.

در نهایت بد نیست اشاره کنیم به این موضوع که حق انتشار نسخه های اصلی بازی همچنان در اختیار کمپانی Square Enix  است.

نظر شما در مورد نسخه جدید این عنوان با نام 're Going InIGI: We چیست؟ آیا این بازی می‌تواند خاطره‌های خوب گذشته را زنده کند یا تبدیل به یک شکست می‌شود؟