مدیران فروشگاه GameStop بعد از جلسه مالی امروز خود با سرمایه‌داران، در مورد چند موضوع جالب صحبت کردند که تاخیر در عرضه ادامه عنوان محبوب و ستایش‌شده Red Dead Redemption  و نمایشگاه E3 2017 مهمترین این موضوع‌ها هستند.

مدیران گیم‌استاپ در ابتدای صحبت خود بحث بازی محبوب Red Dead Redemption 2 را مطرح و با بزرگ خواندن این عنوان اظهار داشتند که این بازی می‌تواند به راحتی در بحث رقابت و وسود‌آوری مالی نسبت به دیگر بازی‌های موجود پیروز باشد. البته با وجود تاخیر در انتشار بازی مذکور، گیم‌استاپ قصد ندارد پیش‌بینی کلی در مورد درآمد و میزان سوددهی خود را تغییر دهد، به این دلیل که آن‌ها معتقدند کاربران پول خود را بر روی عناوین دیگر خرج خواهند کرد.

هنگامی که شما یک بازی مثل Red Dead را تهیه می‌کنید، یا اتفاق بزرگی که انتظار داشتیم Red Dead قادر به انجام آن در پاییز امسال داشته باشد، به‌طور قطع این عنوان درآمد بسیاری از بازی‌های دیگر را تصاحب خواهد کرد. پس می‌توان نتیجه گرفت هنگامی که عنوانی با این محبوبیت تاخیر می‌خورد، از نظر تجاری تاثیر آنچنانی نخواهد گذاشت، چون برخی از کاربرانی که قصد خرید بازی Red Dead Redemption 2 را داشته‌اند، سراغ عناوین دیگری مانند Call of Duty یا یک بازی دیگر مثل Destiny 2 می‌روند.

حالا که عنوان Red Dead Redemption 2 تاخیر خورده است و از طرفی موجودی کنسول نینتندو سوییچ نیز بسیار کم شده است (گیم‌استاپ در این مورد اعلام کرده است که اطلاع دقیقی از زمان عرضه محموله جدید این کنسول را ندارد)، طبیعی است که تصور کنیم فروشگاه‌ها در مورد پیش‌بینی سود‌آوری خود تجدید نظر کنند و آن را کاهش بدهند، اما گیم‌استاپ قصد انجام اینکار را ندارد، چون جدا از توضیحاتی که در مورد شرایط عنوان Red Dead Redemption 2 گفته شد، نکته قابل اشاره دیگر مربوط به عناوین جدیدی است که در نمایشگاه E3 امسال معرفی می‌شوند که توانایی ایجاد اشتیاق میان کاربران و در نتیجه فروش بازی‌ها می‌شوند.

ما همچنین فکر می‌کنیم که شما در E3 عناوین بسیار هیجان‌انگیزی را مشاهده خواهید کرد.

فروشگاه‌هایی همچون GameStop معمولا با ناشران بازی‌های رایانه‌ای ارتباط نزدیکی دارند و از عناوین جدید پیش از معرفی رسمی آن‌ها مطلع می‌شوند. اینطور که به نظر می‌ر‌سد گیم‌استاپ اطلاعات بیشتری از آنچه که اکنون ارائه کرده دارد.

همایش E3 2017 چند روز دیگر شروع می‌شود و شما می‌تواند اهم اخبار و رویدادهای این کنفرانس را از پایگاه اطلاع رسانی ۷۲۴ دنبال کنید.