ایسر لپ‌تاپ گیمینگ Nitro 5 را با پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا یا ای‌ام‌دی معرفی کرد. در این محصول گیمینگ خوش‌قیمت از سخت‌افزاری قدرتمند و در عین حال نسبتاً ارزان استفاده شده تا بازی‌خورهایی که به دنبال لپ‌تاپ گیمینگ نسبتاً‌ ارزان هستند، سراغ برند معروف Acer‌ بروند.

ایسر دو سری Nitro و Predator محصولات متنوع خویش را برای گیمرها تدارک دیده است. این بار عضو جدیدی به خانواده‌ی بزرگ نیتروها اضافه می‌شود که نامش Acer Nitro 5‌ است. لپ‌تاپی با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی که پنل IPS‌ فول‌اچ‌دی دارد و در بخش صدای آن نیز از تکنولوژی دالبی استفاده شده است.

ایسر در این لپ‌تاپ از پردازنده‌های  کبی لیک اینتل در کنار کارت گرافیک‌های GTX 1050 یا GTX 1050 Ti استفاده کرده ولیکن می‌توان کانفیگ متفاوتی که از APUهای سری ۷۰۰۰ ای‌ام‌دی در کنار گرافیک RX 550 که عضوی از  RX 500هاست، تشکیل می‌شود را سفارش داد.

از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به یک پورت USB 3.1 Type C که البته سرعتی مساوی USB 3.0 دارد و همین‌طور پورت USB 3.0 به شکل Type A و پورت HDMI 2.0 و وای-فای 802.11ac اشاره کرد. حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR4 با سرعت ۲۴۰۰ مگاهرتز و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت درایو SSD با پشتیبانی از NVMe و در نهایت ۲ ترابایت هارددیسک از دیگر مشخصات Nitro 5‌ ایسر است.

این لپ‌تاپ با قیمت پایه‌ی ۸۰۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.