گلکسی نوت ۸ مراحل طراحی را طی می‌کند.. نمونه‌ای از بدنه‌ی این گوشی توسط پرینت سه‌بعدی تولید شده و تصاویر آن توسط یک وب‌سایت چینی منتشر شده است. با توجه به تصاویر می‌توان گفت که این گوشی چقدر شبیه به گلکسی اس ۸ است.

تصاویر گلکسی نوت ۸ در وب‌سایت Weibo آپلود شده، تصاویری که نشان می‌دهد ابعاد این گوشی در قیاس با گلکسی اس اج پلاس چگونه است. با توجه به تصاویر مشخص است که گلکسی نوت ۸ نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد و شایعه‌ی نمایشگر ۶.۳ اینچی این گوشی رده‌اول منطقی به نظر می‌رسد.

در سطح پشت گوشی دوربین دوگانه دیده می‌شود، آن هم با آرایش عمودی. فلاش LED و حسگر ضربان قلب نیز زیر لنزهای دوربین قرار گرفته‌اند. در سمت جلو دوربین سلفی و حسگر عنبیه‌ی چشم دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که نسبت تصویر نمایشگر همان نسبت تصویر نمایشگر گلکسی اس ۸ است. به عبارت دیگر از نسبت 18.5:9 استفاده می‌شود. نمایشگر حالت خمیده خواهد داشت و تقریباً حاشیه‌ی چپ و راست آن صفر است.

کلید صدا به شکل دو دکمه‌ی مجزا در سمت چپ گوشی قرار گرفته که مثل گلکسی اس ۸ و نسخه‌ی پلاس آن نیست. در ضلع مقابل نیز دکمه‌ی پاور دیده می‌شود.

به ویدیوی جالب این گوشی پرینت سه‌بعدی شده توجه فرمایید: