ایسوس مادربورد گیمینگ ROG STRIX X370-F را مبتنی بر چیپ‌ست حرفه‌ای X370‌ ای‌ام‌دی معرفی کرد. این مادربورد با سوکت AM4 مخصوص پردازنده‌های Ryzen ای‌ام‌دی است و با وجود امکانات مطلوب گیمرها، می‌توان از آن در سیستم‌های قدرتمند گیمینگ استفاده کرد.

ایسوس در مدار رگولاتور پردازنده از قطعات مرغوبی استفاده کرده و رگولاتور ۱۰ فازی است و طبعاً می‌توان از این مادربورد برای اورکلاک کردن پردازنده‌های برتر رایزن استفاده کرد. برای زیبایی مادربورد از لامپ‌های LED رنگی استفاده شده و می‌توان به کمک نرم‌افزار Aura Sync RGB نورپردازی را به دلخواه تنظیم کرد.

در ۴ اسلات رم می‌توان حداکثر ۶۴ گیگابایت رم DDR4 نصب کرد. به علاوه دو اسلات ۱۶ مسیره‌ی پی‌سی‌آی اکسپرس ۳.۰ نیز برای دو کارت گرافیک قدرتمند در نظر گرفته شده و البته اگر از هر دو استفاده کنید، تعداد مسیرهای ارتباطی هر کارت گرافیک با پردازنده به ۸ عدد کاهش پیدا می‌کند. سومین اسلات ۴ مسیره است و به چیپ‌ست متصل است و نه پردازنده.

ایسوس یک اسلات M.2 چهار مسیره با پشتیبانی از NVMe و ۸ پورت ساتا ۳ در نظر گرفته است. ۲ پورت USB 3.1 Gen 2 به شکل یواس‌بی معمولی و نیز نوع C پیش‌بینی شده و ۴ پورت USB 3.0 نیز در پنل پشت کیس دیده می‌شود.

در بخش صدا از چیپ‌ست ALC1220‌ ریل‌تک و قطعات مرغوب استفاده شده است. ایسوس نام این طراحی خود را SupremeFX گذاشته و با وجود نسبت سیگنال به نویز ۱۲۰ دسی‌بل، صدایی قدرتمند و باکیفیت محصولا آن است. در بخش شبکه نیز از یک پورت اترنت گیگابیتی با کنترلر اینتل i211-AT استفاده شده است.

قیمت این مادربورد هنوز اعلام نشده است.