ایسوس یک تیزر ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای منتشر کرده و با درج لوگوی رایزن، خبر از لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمندی مبتنی بر پردازنده‌های Ryzen ای‌ام‌دی داده است. ممکن است ایسوس لپ‌تاپ گیمینگی مبتنی بر APUهای جدید ای‌ام‌دی و بدون گرافیک مجزا معرفی کند که طبعاً محصولی ارزان خواهد بود.

همان‌طور که در تصویر ابتدای خبر می‌بینید تیزر ویدیویی ایسوس چیزی جز نمایش لوگوی Ryzen و ذکر عبارت Something Has Awakened به معنی «چیزی بیدار می‌شود» نیست. به نظر می‌رسد که قرار است محصولی در گروه گیمینگ ایسوس که با برند ROG شناخته می‌شود و مجهز به سخت‌افزار متفاوت معرفی شود. ایسوس با توجه به برتری کامل پردازنده‌های اینتل همواره از محصولات اینتل استفاده کرده ولیکن رایزن‌های ای‌ام‌دی در اجرای بازی‌ها هم دست‌کمی از محصولات اینتل ندارند و به علاوه قیمت تمام‌شده پایین‌تر است.

ممکن است لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس مبتنی بر APUهای رایزن باشد و در آن کارت گرافیک مجزا وجود نداشته باشد. ای‌ام‌دی مدعی است که APUهای جدید از نظر قدرت پردازش پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع حدود ۴۰ درصد بهتر از نسل قبل هستند و این یعنی گرافیک مجتمع APUها نیز برای اجرای بازی‌های امروزی کافی است.