گوشی‌های Moto C و Moto C Plus موتورولا ارزان‌قیمت و رده‌پایین هستند. امروز این گوشی‌ها رسماً معرفی شدند و قیمت از ۹۰ یورو شروع می‌شود. در ادامه به مشخصات گوشی‌های ارزان‌قیمت موتورولا موتو سی اشاره می‌کنیم.

گوشی Moto C از تراشه‌ی ۱.۱ گیگاهرتزی مدیاتک که مدلی ۴ هسته‌ای به اسم MT6737M است قدرت می‌گیرد و مدل دوم نیز از همین تراشه با سرعت کلاک بالاتر یا در حقیقت تراشه‌ی MT6737 با چهار هسته‌ی کوچک و ضعیف ۱.۳ گیگاهرتزی. رم فقط ۱ گیگابایت است و حافظه‌ي داخلی نیز به ترتیب ۸ و ۱۶ گیگابایت است. البته در هر دو گوشی اسلات کارت حافظه نیز موجود است.

نمایشگر Moto C Plus قطر ۵ اینچ و رزولوشن 720p دارد و در نسخه‌ی ارزان‌تر هم از نمایشگری با همین ابعاد اما رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل استفاده شده است.

موتورولا در موتو سی از دوربین‌های ۵ و ۲ مگاپیکسلی در سمت پشت و جلو استفاده کرده و در مدل Moto C Plus دوربین اصلی به ۸ مگاپیکسلی تغییر کرده است تا عکس‌های بهتری ثبت شود. موتو سی پلاس از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد حال آنکه مدل ارزان‌تر از باتری ۲۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی.

نسخه‌ی بدون مودم 4G گوشی Moto C فقط ۹۰ یورو قیمت‌گذاری شده است و نسخه‌ی مجهز به مودم نسل چهارم آن هم ۱۰۰ یورو ارزش‌گذاری شده که ارقام پایینی است. گوشی دیگر با قیمت ۱۲۰ یورو روانه‌ی بازار می‌شود.