چراغ‌قوه‌ی شارژی MAGLITE ML150LR یکی از قوی‌ترین لامپ‌های LED و باتری‌های پیشرفته را همراه دارد و می‌توان با یک بار شارژ، ۷۵ ساعت از آن استفاده کرد. روشنایی حداکثری لامپ LED به کار رفته ۱۰۰۰ لومن است و تا فاصله‌ی ۴۵۰ متری را پوشش می‌دهد!

کمپانی Mag Instrument که در عرصه‌ی تولید چراغ‌قوه و تکنولوژی‌های مرتبط با آن پیشتاز است، قوی‌ترین چراغ‌قوه‌ی خود را معرفی کرد. این چراغ‌قوه که با جریان ۱۲ ولتی DC و به کمک باتری خودرو قابل شارژ است، روشنایی ۱۰۰۰ لومن تولید می‌کند و می‌تواند ۴۵۰ متر دورتر را روشن کند! باتری داخلی آن نیز موضوع جالب توجهی است چرا که از تکنولوژی لیتیوم-فسفات آهن (LiFePO4) که بازدهی فوق‌العاده‌ای دارد. با تنظیمات مختلفی که برای قدرت و روشنایی چراغ‌قوه در نظر گرفته شده می‌توان با یک بار شارژ کامل، ۷۵ ساعت از آن استفاده کرد. به علاوه شارژ کردن آن با وجود استند شارژ همه‌منظوره‌ی آن ساده است. در خورد و در خانه می‌توان باتری را به سادگی شارژ کرد.

برای خنک‌کاری لامپ LED و در نتیجه افزایش ایمنی و عمر مفید چراغ‌قوه از طرحی که پتنت آن ثبت شده و نوع جدید هیت‌سینک است، استفاده شده است. در حقیقت بدون خنک‌کاری خوب، چراغ‌قوه‌های قوی امروزی داغ می‌کنند و روشنایی‌شان کاهش پیدا می‌کند اما MAGLITE ML150LR تکنولوژی متفاوتی برای خنک‌کاری دارد. بدنه‌ی چراغ‌قوه گواهی IPX4 دارد و ین یعنی تا حدی در برابر نفوذ آب مقاوم است. وزن MAGLITE ML150LR و طول آن به ترتیب ۴۳۹ گرم و ۲۷ سانتی‌متر است و بدنه‌ی محکمی از آلیاژ آلومینیوم دارد.