هنوز هم گوشی‌هایی با عمر باتری سه روزه تولید می‌شود! Vernee Thor E گوشی جالبی با نمایشگر ۵ اینچی و باتری بزرگ ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی است که برای سه روز استفاده‌ی معمولی شارژ نگه می‌دارد. در ادامه با این گوشی ارزان و جالب بیشتر آشنا می‌شویم.

این گوشی ۱۳۰ دلاری با اولویت قیمت و عمر باتری طراحی شده است. به همین علت است که از تراشه‌ی ۸ هسته‌ای مدیاتک که طبعاً هسته‌های ۱.۵ گیگاهرتزی آن کوچک و کم‌مصرف هستند و نیز نمایشگر ۵ اینچی نسبتاً کم‌مصرف در آن استفاده شده است. رم ۳ گیگابایتی و دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی و بدنه‌ای با ضخامت ۸.۲ میلی‌متر و وزن ۱۴۹ گرم از مشخصات اصلی این گوشی است. Vernee برای تسریع شارژ از شارژ سریع با ولتاژ و جریان ۹ ولت و ۲ آمپر استفاده کرده و در نتیجه در عرض ۳۰ دقیقه می‌توان باتری را برای یک روز استفاده شارژ کرد. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید ۷.۰ است.

عمر باتری این گوشی حین پخش ویدیو ۱۸ ساعت و حین مکالمه ۳۶ ساعت اعلام شده است. یک دکمه‌ی سخت‌افزاری به اسم E-ink نیز برای قرار دادن گوشی در حالت کم‌مصرف در نظر گرفته شده که نمایشگر را به حالت تک‌رنگ سوق می‌دهد و سرعت پردازنده را محدود می‌کند. در این حالت حتی با ۲۰ درصد شارژ باتری هم یک روز می‌توان از گوشی استفاده کرد.

خوشبختانه Vernee برای تضمین کیفیت باتری ۸ مرحله تست مختلف روی آن انجام داده که ضربه زدن با اجسام تیز و گرم کردن از جمله تست‌های دشوار بوده است. این باتری حداقل ۶۰۰ بار شارژ و دشارژ را تحمل می‌کند.