بهترین بازی‌های آشپزی برای اندروید و iOS کدامند؟ آیا به دنبال بازی آشپزی سرگرم‌کننده‌ برای کودکان هستید و می‌خواهید به بهانه‌ی بازی هم که شده آنها را با دنیای رنگارنگ و خوشمزه‌ی آشپزی  و همین‌طور مشاغلی مثل رستوران‌داری و فست‌فود آشنا کنید؟ در ۷۲۴ اپ امروز به معرفی ۳ بازی آشپزی دیگر برای اندروید و iOS می‌پردازیم. با ما باشید.

در دو قسمت قبلی چند بازی آشپزی جالب برای اندروید و iOS معرفی کردیم که شاید سرگرمی خوبی برای کودکان باشد و در یادگیری آشپزی به آنها کمک کند.

Masha and Bear Cooking Dash

در این بازی شخصیت کارتونی Masha با کمک شما مشغول آشپزی می‌شود و برای تک‌تک کاراکترهای کارتون Masha and the Bear غذا می‌پزد. هر یک از حیوانات این کارتون غذای خاصی را دوست دارد و می‌بایست به دنبال مواد اولیه‌ی مختلف بگردید و بهترین غذاها را درست کنید. ۱۶ شخصیت کارتونی جذاب برای کودکان، ۳۳ ماده‌ی اولیه و سطوح مختلف آشپزی در انتظار شماست.

این بازی اندرویدی را به صورت رایگان از گوگل پلی دریافت و نصب کنید.

Make Donut - Kids Cooking Game

در این بازی آشپزی هدف درست کردن دونات است. ترکیبات و طعم‌های مختلف را امتحان کنید و روش‌های تزیین کردن را به دلخواه آزمایش کنید. یک مهمانی کامل دوناتی!

این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است

Cake Shop - Kids Cooking

فروشگاه کیک، در این بازی پختن کیک‌ها برای مشتریان فروشگاه هدف اصلی است. البته می‌بایست فروشگاه کیک خود را نیز به خوبی مدیریت کنید. ترکیب مواد اولیه‌ی خوشمزه و آراستن کیک و به خصوص روی آن، مرتب کردن فروشگاه و بردن جوایز در این بازی جالب دنبال می‌شود.

این بازی مخصوص اندروید است و در گوگل پلی به صورت رایگان قرار گرفته است.

Milkshake Cooking Master

در این بازی آشپزی هدف درست کردن شیربستنی و نوشیدنی‌های ترکیبی خوشمزه است. شیر، شکر، خامه، میوه و آب‌میوه و دیگر ترکیبات را با هم مخلوط کنید و امتیاز بیگرید.

آخرین بازی آشپزی نیز مخصوص اندروید است و در گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است.