میزو یکی از برندهای مطرح چین که گوشی‌های خوش‌قیمت و بسیار عالی تولید می‌کند، به زودی گوشی Meizu PRO 7 را معرفی خواهد کرد. مشخصات فاش شده‌ی این گوشی نشان می‌دهد که قرار است از Helio X30 برای پردازش امور مختلف و دوربین دوگانه‌ای با دو حسگر مرغوب سونی استفاده شود.

میزو مدتی است که گوشی‌های رده‌اول سامسونگ و ال‌جی و سونی را به مبارزه می‌طلبد و البته با قیمت پایین‌تر. میزو قبلاً از تراشه‌ی به کار رفته در گلکسی اس ۷ استفاده کرده اما مدتی است که به دلایل حقوقی و غیرحقوقی نمی‌تواند از اکسینوس‌های سامسونگ استفاده کند. به همین علت برای گوشی قدرتمند PRO 7 تراشه‌ی سریع مدیاتک Helio X30 را انتخاب کرده است. مدلی که پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای در آن پیاده‌سازی شده است و دست‌کمی از تراشه‌های قدرتمند سامسونگ ندارد. مقدار رم احتمالاً ۴ و ۶ گیگابایت است.

میزو به مقوله‌ی دوربین نیز بسیار توجه کرده و دو دوربین با حسگرهای IM386 و IMX 286 سونی در سمت پشت تعبیه کرده است. دوربین دیگر در سمت جلو نیز ۱۶ مگاپیکسلی و مبتنی بر حسگر Samsung S5K368 است. هر سه حسگر جزو محصولات برتر هستند.

در شایعات به Dual Display نیز اشاره شده و به نظر می‌رسد که قرار است دو نمایشگر با پشتیبانی از Always-on یا تکنولوژی نمایشگر همیشه روشن در PRO 7 میزو استفاده شود. پنل این گوشی احتمالا از نوع AMOLED و شبیه گوشی گلکسی اس ۸ اج است و در حقیقت لبه‌های خمیده دارد.