برخی از مالکین کهکشانی‌های جدید سامسونگ،  S8 و +S8 گزارشی مبنی بر قطع ناگهانی صدا در این دو تلفن هوشمند ارائه کرده‌اند. از دو راه برای برطرف کردن آن می‌توانید اقدام کنید.

اگر مالک یکی از پرچمداران جدید سامسونگ هستید، یکی از زیباترین تلفن‌های هوشمند دنیا را در اختیار دارید که تقص‌های کوچکی تا بدینجا در آن دیده شده است. بعضی از مالکین از قطع ناگهانی صدا در این کهشکانی ناراضی هستند.

در انجمن‌های مختلف سامسونگ کاربران متعددی از قطع ناگهانی صدای تلفن همراه خود در هنگام پخش ویدیو بسیار ناراضی هستند؛ بنظر می‌رسد این مشکل به به اسپیکرهای این کهکشانی برمی‌گردد و با استفاده از هدفون می‌توانید این مشکل را دور بزنید.

تا الان منشاء این مشکل مشخص نشده است؛ بنابراین تشخیص نرم‌افزاری بودن یا سخت‌افزاری بودن آن سخت خواهد بود. توصیه ما به شما این است مراحل زیر را برای بازبینی اولیه انجام دهید:

  • آیا صدای تلفن قطع (Mute) است؟
  • آیا هدفون را وصل کرده‌اید یا از طریق بلوتوث ارتباط برقرار کرده‌اید؟
  • آیا آپدیت نرم‌افزاری جدید داشته‌اید؟
  • تنظیمات نوتیفیکشن‌ها را چک کرده‌اید؟
  • آیا تلفن همراهتان در مجاورت مایعات و بخار بوده است؟

اگر بعد از چک‌آپ هیچ مشکلی در موارد مطرح شده پیدا نکردید باید یکی از دو راه زیر را انجام دهید:

تلفن همراه خود را ریست کنید

اولین اقدام برگرداندن تنظیمات به تنظیمات کارخانه است؛ قبل از انجام این کار بهترین کار ممکن تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات روی تلفن همراه است. خیلی از کاربران گزارش داده‌اند با انجام ریست مشکل صدا در تلفن همراهشان برطرف شد؛ برای این کار مسیر زیر را طی کنید:

Setting > General management > Reset > Factory data reset

از انگشتانتان استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های رفع این مشکل که توسط کاربران ارائه شده است، فشار دادن یک یا دو اینچ بالاتر اسپیکرهای S8 و S8+ است؛ البته باید مراقب باشید تا فشار وارده باعث صدمه دیدن تلفن همراهتان نشود.

اگر مشکل تلفن شما با این روش‌ها برطرف نشد حتماً قضیه را با یکی از نمایندگی سامسونگ مطرح کنید و البته فراموش نکنید که به انجمن‌های گفتگو سامسونگ سر بزنید، شاید در آنجا راهی برای برطرف کردن مشکل خود پیدا کردید.