امروز در ۷۲۴ اپ به جای معرفی یک اپلیکیشن دوربین، یک وب‌سایت مفید به عکاسان آیفونی معرفی می‌کنیم. اپل وب‌سایتی جدید برای آموزش عکاسی راه‌اندازی کرده که شیوه‌ی عکاسی با iPhone 7 را آموزش می‌دهد. با ما باشید.

شاید بهترین اپلیکیشن‌های دوربین هم بدون آگاهی از روش‌های عکاسی و استفاده از تنظیمات، معمولی به نظر برسند. اپ سایتی جدید راه‌اندازی کرده که می‌توانید از محتوای ویدیویی آن برای بهبود عکس‌ها و فیلم‌ها کمک بگیرید. در وب‌سایت آموزش عکاسی با آیفون که تازه کارش را آغاز کرده، ۱۶ ویدیوی آموزشی موجود است. هر ویدیو به موضوعی خاص اختصاص دارد.

عکاسی پرتره، کلوزآپ (نمای نزدیک)، عکاسی بدون استفاده از نور فلاش، عکاسی از سوژه‌های متحرک و سریع، استفاده از تایمر در عکاسی، عکاسی از زاویه‌ای خاص، عکاسی حین فیلم‌برداری، عکاسی در شرایطی که نور چراغ‌های خیابان در فریم قرار می‌گیرد، عکاسی سلفی به کمک یک دست، ویرایش سلفی‌ها و ... در ویدیوهای آموزشی اپل بررسی شده است.

شایان ذکر است که برای عکاسی با آیفون ۸ که در آینده معرفی می‌شود و همین‌طور در عکاسی با آیفون‌های قبلی، بسیاری از نکات مطرح شده مفید فایده خواهد بود. لذا به کاربران آیفون پیشنهاد می‌کنیم که ویدیوهای آموزشی اپل را تماشا کنند.