ایسوس دو مادربورد کوچک Strix H270I و Strix B250I را برای پردازنده‌های پردازنده‌های سری ۷۰۰۰ اینتل و کیس‌های کوچک معرفی کرد. هر دو مادربورد امکانات گیمینگ، طراحی زیبا و چیپ‌ست نسبتاً ارزان دارند و به این ترتیب برای گیمرهایی که محدودیت بودجه دارند، طراحی شده‌اند.

چیپ‌ست این دو مادربورد با توجه به نامشان B250 و H270 است و مادربوردهای نسبتاً‌ ارزان سری ۲۰۰ هستند. قابلیت اورکلاک کردن پردازنده و رم در این چیپ‌ست موجود نیست اما ایسوس امکانات مطلوب گیمرها و حرفه‌ای‌ها مثل اسلات M.2 با پهنای باند ۳۲ گیگابیت بر ثانیه و نورپردازی RGB را فراهم کرده است. یک اسلات ۱۶ مسیره‌ی PCIe 3.0 برای کارت گرافیک‌های سریع در نظر گرفته شده و دو اسلات M.2 که هر دو ۴ مسیر PCIe 3.0 به عنوان باس ارتباطی دارند و یکی از کارت‌های M.2 با واسط SATA نیز پشتیبانی می‌کند، ۴ پورت SATA برای وسایل ذخیره‌سازی و ۶ یا ۸ پورت USB 3.0 در این دو مدل پیش‌بینی شده است.

مدل H270I از RAID درایوها پشتیبانی می‌کند و به علاوه ۲ اترنت گیگابیتی برای شبکه دارد. هر دو مادربورد وای-فای 802.11ac دارند، بلوتوث ۴.۱ و خروجی‌های ویدیویی HDMI 1.4 و دیسپلی‌پورت ۱.۲ و همین‌طور بخش صدا با تکنولوژی SupremeFX و مبتنی بر چیپ‌ست صوتی رده‌اول ALC1220‌ ریل‌تک در هر دو مادربورد گیمینگ ایسوس دیده می‌شود.