روش تعویض تاچ و ال‌سی‌دی Galaxy S8+ موضوع ۷۲۴ گجت امروز است. در ادامه به تماشایی آموزش ویدیویی تعویض تاچ‌اسکرین و همین‌طور پنل Super AMOLED مرغوبی که سامسونگ در گلکسی اس ۸ پلاس استفاده کرده می‌نشینیم. با ما باشید.

تعویض تاچ و ال‌سی‌دی آسیب‌دیده‌ی گوشی‌ها و تبلت‌ها مستلزم داشتن تجربه‌ی کافی است. معمولاً در شروع می‌بایست گوشی را از پشت باز کرد اما برخی محصولات و به خصوص گوشی‌هایی که بدنه‌ی یکپارچه فلزی دارند، از سمت نمایشگر باز می‌شوند و در شروع می‌بایست حرارتی ملایم به اطراف نمایشگر داده شود تا چسب به کار رفته تدریجاً چسبندگی خود را از دست بدهد. در مورد برخی محصولات نیز محلول و اسپری‌های خاصی برای از بین بردن چسب وجود دارد.

حین باز کردن یکایک قطعات داخلی می‌بایست به کانکتورهایی که به صورت تخت هستند و اصطلاحاً فلت نامیده می‌شوند، توجه بسیار زیادی کرد که مبادا آسیب دیده و پاره شوند.

توجه کنید که گاهی لایه‌ی دیجیتایزر (یا همان تاچ) از لایه‌ی نمایشگر (یا همان LCD) جداست و همین‌طور ممکن است لایه‌ی محافظ که از جنس گوریلا گلس است نیز جدا باشد و از طریق چسب به دو لایه‌ی دیگر چسبانده شده باشد. در این صورت جدا کردن تاچ‌اسکرین از LCD باید با دقت مضاعف انجام شود تا ال‌سی‌دی آسیب نبیند.

در پایان شما را به تماشای ویدیوی آموزشی باز کردن گلکسی اس ۸ پلاس و تعویض تاچ و LCD‌ آن دعوت می‌کنم: