ایسوس لپ‌تاپ VivoBook Pro 15 را به کارت گرافیکی به اسم GTX 1050‌ تجهیز کرده که از جمله پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ امروزی است. در ادامه با این لپ‌تاپ زیبا و قدرتمند بیشتر آشنا می‌شویم.

لپ‌تاپ جدید ایسوس با بدنه‌ی کاملاً آلومینیومی و وزن ۲.۲ کیلوگرم شاید باریک و سبک به نظر نرسد و معمولی باشد اما در آن پردازنده‌ی رده‌اول Core i7-7700HQ و پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1050 به کار رفته که در ردیف محصولات درجه یک و گیمینگ است.

در این لپ‌تاپ نمایشگر ۱۵.۶ اینچی فول اچ‌دی یا 4K است و فرکانس آن ۶۰ هرتز. پنل فول اچ‌دی از نوع TN است و فقط ۴۵ درصد گستره‌ی رنگ NTSC را پوشش می‌دهد اما پنل 4K که IPS است تمام گستره‌ی رنگ sRGB‌ را پوشش می‌دهد و کیفیت بسیار خوبی دارد. هیچ‌یک از پنل‌ها به صورت لمسی طراحی نشده‌اند.

 می‌توان ۲ یا ۴ گیگابایت بافر GDDR5 برای پردازنده‌ی گرافیکی سفارش داد. مقدار رم ۱۶ گیگابایت و مقدار SSD حداکثر ۵۱۲ گیگابایت است. می‌توان به جای آن ۲ ترابایت هارددیسک معمولی نیز انتخاب کرد. ایسوس ۱ پورت USB 3.1 C Gen 1 و دو پورت USB 2.0 پ همین‌طور پورت‌های HDMI و اترنت و کارت‌خوان SD برای این مدل در نظر گرفته است. به کمک بلوتوث و وای-فای 802.11ac نیز می‌توان ارتباطات بی‌سیم را تجربه کرد.

بدنه کاملاً آلومینیومی است و از اسپیکرهای Harman Kardon در آن استفاده شده است. ایسوس قیمت لپ‌تاپ VivoBook Pro 15 را اعلام نکرده است.