ایسوس از لپ‌تاپ‌های ۱۱.۶ اینچی  E20x VivoBook پرده برداشت. در این خانواده از پردازنده‌های خوش‌قیمت Apollo Lake در گروه Celeron و Pentium استفاده شده که عملکرد قابل‌قبولی دارند و بهترین گزینه برای لپ‌تاپ‌های ارزان به شمار می‌روند. در ادامه با این سری ارزان بیشتر آشنا می‌شویم.

تایوانی‌ها یکی دیگر از محصولات خوش‌قیمت خود را معرفی کردند. مدل‌های VivoBook E12 E203NA و E203NAH از پردازنده‌های Celeron N3350 و Pentium N2400 بهره می‌برند که به ترتیب ۲ و ۴ هسته‌ای هستند اما یادمان باشد که پنتیوم و سلرون ضعیف‌تر و ارزان‌تر از Core i3 است و نباید به ۴ هسته‌ای بودن اکتفا کرد.

در مدل‌هایی با پسوند NAH می‌توان هارددیسک ۲.۵ اینچی حداکثر ۱ ترابایتی تعبیه کرد و طبعاً ضحامت بدنه کمی بیشتر است. دقیق‌تر بگوییم ضخامت لپ‌تاپ ۲۱ میلی‌متر و وزن آن ۱.۲۵ کیلوگرم است. در مدلی با پسوند NA نیز می‌توان ۳۲ الی ۱۲۸ گیگابایت eMMC نصب کرد و ضخامت لپ‌تاپ ۱.۷ سانتی‌متر است.

با وجود اینکه قیمت این محصولات بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار است در آنها وای-فای 802.11ac (دو باند فرکانسی) و پورت USB 3.1 Type C و دو پورت USB 3.1 نوع A یا معمولی، HDMI و اسلات کارت حافظه، کیبورد و بدنه‌ای نسبتاً عالی و نمایشگری با رزولوشن 768p دیده می‌شود. در حقیقت تنها بخش معمولی نمایشگر است. سیستم عامل نیز لینوکس یا ویندوز ۱۰ است.