آکیولس اعلام کرده که استدیوی واقعیت مجازی Story Studio را تعطیل می‌کند و تولید محتوایی مثل فیلم‌های واقعیت مجازی جذاب را به سینماگران و کارگردانان علاقه‌مند به این عرصه می‌سپارد. پس از ۲ سال تولید محتوای خلاقانه، استوری استدیو تعطیل می‌شود و کار را دیگران ادامه می‌دهند.

این استدیو بخشی از کمپانی آکیولس و البته فیس‌بوک است و برنامه‌ی تولید محتوای واقعیت مجازی به شکل داستانی بوده است. در حقیقت این استدیو برای تهیه کردن فیلم‌های کوتاه و الهام‌بخش تأسیس شده تا با کارهای جالب و خلاقانه، کارگردانان و سینماگران را به تولید فیلم‌های جالب تشویق کند. به نظر می‌رسد که سینماگران پس از حدود ۲ سال به این عرصه‌ی جذاب و نوپا علاقه‌مند شده‌اند و به همین جهت است که استدیویی مثل Story Studio دیگر ضروری نیست. آکیولس تصمیم گرفته به جای تولید محتوا روی محتوایی که دیگران تهیه می‌کنند، حساب باز کند.

 Story Studio زمانی کارش را آغاز کرد که هنوز واقعیت مجازی مقوله‌ی شناخته‌شده‌ای نبود. اکنون مسأله‌ی محتوا توسط دیگران حل می‌شود و نوبت آن رسیده که مشکلات موجود در سخت‌افزار و نرم‌افزار واقعیت مجازی به صورت دقیق‌تری بررسی و حل شود. در کنار این فعالیت‌ها، آکیولس می‌خواهد ۵۰ میلیون دلار روی تولید محتوا سرمایه‌گذاری کند و البته منظور ساخت بازی‌ها نیست. در کنار سرمایه‌گذاری مادی، ویدیوها و آموزش‌هایی نیز در اختیار علاقه‌مندان به تولید محتوا قرار می‌گیرد.