مانیتور حرفه‌ای Acer ProDesigner BM320 از جمله محصولاتی است که با پنل 4K پیشرفته برای گرافیست، عکاسان و فیلم‌سازان و خلاصه جایی که دقت رنگ‌ها و گستره‌ی رنگ مهم است، عرضه شده و از Adobe RGB در کنار sRGB پشتیبانی می‌کند.

پنل ۳۲ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل از نوع IPS که زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد و عمق رنگ آن به جای ۸ بیت متداول، ۱۰ بیت است، در نمایشگر پرودیزاینر BM320 ایسر به کار رفته است. این پنل از گستره‌ی رنگ وسیع Adobe RGB پشتیبانی می‌کند حال آنکه اغلب محصولات معمولی و گیمینگ از sRGB پشتیبانی می‌کنند. به علاوه ‌مانیتور BM320 ایسر حدود ۹۰ درصد گستره‌ی رنگ DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد، گستره‌ی رنگی که در صنعت فیلم و سینما بسیار مهم و کاربردی است.

روشنایی حداکثر ۳۵۰ شمع بر متر مربع و کنتراست استاتیک ۱ به ۱۰۰۰ و زمان پاسخ‌گویی ۵ میلی‌ثانیه‌ای از مشخصات این نمایشگر است. ایسر مدعی است که خطای رنگ کمتر از ۱ واحد است حال آنکه خطای کمتر از ۳ واحد از نگاه چشم انسان تشخیص داده نمی‌شود. به هر حال با وجود سیستم ویرایش رنگ ۶ محوره، کالیبره کردن مجدد نیز امکان‌پذیر است.

در طراحی مانیتور حاشیه‌های باریک و ارگونومی خوب استند موردتوجه قرار گرفته است. می‌توان ارتفاع و زاویه را به دلخواه تنظیم کرد. پورت‌های DVI و HDMI 2.0 و دیسپلی‌پورت ۱.۲ در کنار هاب USB 3.0 مجهز به ۴ پورت و اسپیکر استریوی ۴ واتی از جمله ویژگی‌های این مانیتور حرفه‌ای است.

قیمت مانیتور حرفه‌ای Acer ProDesigner BM320 حدود ۱۳۰۰ دلار اعلام شده است.